Crazy gym lady

2010-04-21 • 18:40:02
Precis hemkommen från gymmet. Fan vad jag har slarvat på senaste. 5 dagar sen jag körde sist. INTE okej. Detta är min första slarvperiod sen jag började träna seriöst. Sån jävla ångest. Usch.. anyways.. Var där idag så jag lättade lite på ångesten iaf!

Det finns en tjej (eller nästan tant) på mitt gym som är fullständigt efterbliven. Hon springer alltid på rullbandet när jag är där. ALLTID. Hon sätter alltid på sin musik och stänger alltid av min. Ja, på allvar alltså. Hon stänger av andras musik och drar på sin egen. Sin hackiga gubbrock. Gamla skivor som hackar som fan. Jag fattar inte. Hon är helt jävla efterbliven. Noll respekt för andra människor verkligen. Självisk, svettig och allmänt motbjudande.

Sen är hon psykiskt störd också tror jag. För hon skrattar högt då och då. Bara sådär helt plötsligt när hon springer på rullbandet och mimar med i sin kassa musik.. Helt plötsligt skrattar hon då högt.. Sen rör hon inte en min igen och allt går på som vanligt. Detta händer typ en gång varje kvart.

Detta är INTE kvinnan jag drömmer om att jag gifta mig med i framtiden.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0