NRJ Morgon med Knappen & Hakim

2010-09-09 • 12:52:42


Vet att det sändes fett tidigt i morse, men ändå.. Var det någon som lyssnade? Hur var det? Hur var jag? Kan någon länka vart man kan lyssna på skiten? :) Tack på förhand!

A Part of your mind
Postat av: Jessica

Har inte du varit med i någonting före också? Eller vad känner man igen dig ifrån?

2010-09-09 • 12:53:56
Postat av: Valentin

Varför inte bara kolla själv. Dem lägger upp alla intervjuer här: http://www.nrj.se/webbradio/frameset.php?type=audio



Men det brukar ta ca 1 dag innan dem får tummen ur röven. Så ikväll eller imorgon så får vi se vad som egentligen hände i tisdags...

2010-09-09 • 14:44:32
Postat av: JC

Ha, ha! Fick man en chock i morse när man satte på radion i bilen eller! Där hör man plötsligt din fina, trevliga röst! Du gjorde bra ifrån dig. Lugn, skön röst och med på noterna.

Måste dock erkänna att jag inte hörde så länge då jag var tvungen att springa ur bilen upp till jobbet just när "sexspelet" skulle börja, Men jag fick i alla fall höra alla trevliga ställen du haft sex på :)

Nu ska jag kolla in Kungarna....somnade tyvärr igår innan det sändes vid 22.00.

2010-09-09 • 18:46:51

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0