Gårdagens avsnitt!

2010-09-16 • 12:53:37
Vad tycker ni om gårdagens avsnitt? Jag tyckte till en början att det var lite sämre än avsnitt ett. Sen kom det igång och i slutet vare ju grymt bra. Jävla TV-kvalité alltså. Haha. Riktigt flippat! Älskar att några "Skägg" kom med också.

Ni förstår att "Skägg" är mitt favoritord. Det alldeles unika orden som man kan använda när fan som helst. Är du ledsen? Säg "Skägg". Glad? Kåt? Förvirrad? Arg? Säg "Skägg" bara. Smaka på ordet. Säg det några gånger. Det ligger så bra i munnen. Ett ord som beskriver allting. En känsla.

Skägg är en livsstil. En religion. Världens bästa ord skulle jag vilja säga. Jag har sagt "Skägg" typ hundra gånger om dagen nu i typ 5 månader... Och det minskar inte. Snarare tvärt om. Love it!

Skägg.

A Part of your mind
Postat av: jenna

Jag tycker program 2 var typ en kopia på program 1. Jag hoppas inte det fortsätter så här. Man vill ha någon form av substans och inte bara se när ni är packade och pratar snopp, brudar och ligga. Alla har vi väl själva varit på såna fester när vi var tonåringar och de flesta har tröttnat och gått vidare. Önskar se ngt annat i fortsättningen än bara fest. Ska ni vara fulla programmet igenom? Ska det bara handla om att ni drar hem brudar och knullar, hur jobbig Rang är och vem som var fullast och störigast?

I så fall kommer ni tappa tittare tror jag. personligen kommer jag tröttna om det inte är ngt annat i program 3. Jag tror ni missförstår underhållningsvärdet i fulla människor om ni tror att det håller att supa sig igenom programmet.

2010-09-16 • 13:09:30
Postat av: Anonym

Hahaha du är skön du Nemo!

2010-09-16 • 16:22:36
Postat av: Anonym

tatuera in det under stortån!

2010-09-18 • 16:15:09

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0