Dagens fråga till er...?

2010-09-07 • 16:35:47
SVT ringde precis. Dom ville ha med mig i en live-debatt i Göteborg på Tisdag angående serien. Dom bjuder självklart på resa, hotellboende och allt sånt... Men ärligt talat. Vad tror ni om det? Ställa upp? Eller kommer man bara hängas ut som en idiot? Tveksam... Sugen men ändå inte... Sugen på att åka dit, garva åt dom, skälla ut alla gammalmodiga och konservativa gamlingar som kommer sitta där.. Men samtidigt är det aldrig kul att få hundra pers emot sig. Haha. Men men...

Jag minns när Alex Schulman var gäst där för typ 2 år sedan och skulle försvara sig mot blogg-mobbing. Han är ändå jävligt smart, klipsk och rapp i käften.. Men människan fick ju inte en syl i vädret! Han fick snarare bara sitta och ta emot skit från massa random-folk.. Alex bara satt där och typ garvade. Visst.. Det är en sak att säga mkt såhär på förhand. Vara cool och säga hur man ska bete sig.. Men att sen sitta där LIVE i en studio mot alla dessa skeptiska bestämda människor som ändå kan sin sak rätt bra... Skulle jag palla det? Tveksamt va...

Nu ringde iof presschefen på Kanal 5 och sa att om jag väntar ett par veckor med att tacka ja till debatten.. Då kan jag få ta med mig programchefen på Kanal 5 också. Han va på semester nu dessvärre men om typ 2 veckor så. Då kan ju han få stå till svars för vad kritiken egentligen handlar om - Själva programmet och idén i sig. Medans jag kan stå till svars för mina handlingar - Dricka öl, vara skön och ha sex :)

Nå?

You decide? :)





A Part of your mind
Postat av: Leo

Klart du ska köra!

2010-09-07 • 16:52:53
Postat av: Sara

Tja, det är svårt. Det ju inte dig personligen de vill diskutera, det är ju bland annat att det finns såna här program nuförtiden som visar hur "spårade" ungdomar är. Om du bara går dit och står för det du gjort, att du deltagit och att du faktiskt haft jäkligt kul så kan de ju inte säga något?! Kör!

2010-09-07 • 17:04:40
Postat av: Jane

Varför inte bara gå dit, vara dig själv och stå för den du är? Du kommer inte kunna kräva att dem kommer att acceptera dig. Dem och många andra kommer aldrig att acceptera dig. Men who cares? Va Dig själv och stå för dina handlingar. Man kan inte vara älskad av alla och du ska inte behöva "försvara" dig för det. Berätta din histora och syn på det hela och låt alla andra tycka som de vill. Vill du bjuda på dig själv så är det upp till dig och tycker folk att det är opassande så kan de ju faktiskt stänga av TVn. Right?

Som tidigare sagt, lycka till!

2010-09-07 • 17:42:51
URL: http://hellevi.blogg.se/
Postat av: Robin

Frågan är hur mycket dom kommer hänga ut dig som person? Jag tror mest det kommer snackas om serien i sig.. Men det lär ju vara skönare för din del att åka dit med programchefen än att dra dit utan back-up! :)

Men jag säger väl "go for it".. jag tycker det är kul med Nemo i tv-rutan :)

2010-09-07 • 18:27:49
Postat av: Sean

Håller med ovanstående, go for it!

2010-09-07 • 19:03:41
Postat av: johanna

åk dit med chefen för säkerhets skull.

nog för att jag tror att du klarar att stå upp för dig själv, men det måste nog kännas lite tryggare att ha någon med sig ändån

2010-09-07 • 19:57:47
Postat av: Anonym

Åk dit med chefen :)

2010-09-07 • 21:32:47
Postat av: Sara

Rent spontant NEJ. Gubbarna o gummorna kommer inte håna dig men döma dig totalt, dom på debatt vet hur man smular ner sina motståndare verbalt. Om du trots allt väljer att åka åk med chefen.



Lycka till :)

2010-09-08 • 00:15:51
Postat av: Fille

Kräv mer än bara boende och resa, säg att du vill ha ~1-4 tusen i fickan åtminstone. Dags att börja häva in stålarna =)



+ta med chefen som du säger

2010-09-08 • 07:04:34
Postat av: Linnea Selegård

ne de tycker jag inte, asso jag tror bara de kommer att bi massa klagandes över serien.

2010-09-08 • 23:51:13
URL: http://selegard.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0