Roadtrip 30:e April - 7:e Maj.

2010-03-17 • 19:23:27
Den 30:e April lämnar jag Stockholm och mitt vanliga liv. Då börjar "förfesten" inför Sunny Beach. Då kör vi roadtrip! Jag, Haake och Charlie ska göra kung och fosterland! Eller ja, nu tog jag kanske i.. Men vi ska iaf göra Västkusten. För att citera Martin; "Vi startar nog i Göteborg för röra oss sakta nedåt mot Falkenberg, Halmstad, Ängelholm, Helsingborg, Malmö, Lund, K-stad för att sen ta bussen från Helsingborg till Oslo."

Flyget går från Oslo Flygplats den 8:e Maj klockan 15.35 så vi har cirka en vecka på oss att besöka de västmänniskor vi vill besöka. Så om ni känner att ni vill ha ett spontant tillfälligt besök av tre trasiga glada säsongare nåt dygn eller så... Säg bara till isf så gör vi ett stop i just DIN stad. Vi är inte svåra! Vi är inte omöjliga! Finns det hjärterum så finns det sjärterum! Finns det öl och sovplats så finns vi där :)



Snyggaste bilden jag kunde hitta på oss :) Njaaaaaa!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0