Välkomna till min värld!

2010-09-09 • 04:25:21
Premiären avklarad! Hoppas ni njöt lika mycket som jag... Och återigen, jag har ingen aning om varför jag slickade mig runt munnen när jag fick blow av den andra tjejen. Haha. Sjukt motbjudande och osnyggt men jag skyller på alkoholen! För faktum är att jag minns inte någonting av det... Haha. Halvkul att se på TV nu :) Men shit... Vilken jävla show det var ändå va? Herrejävlar! Det var ju ett race av sällan skådat slag. Vilket tempo programmet höll! Det var det som imponerade på mig mest.. Det hände ju saker HELA tiden. Wow! Missade ni programmet så kan ni se det på: http://www.kanal5play.se/program


Tusen nya unika läsare har redan hittat hit. Stanna kvar kära ni... För tro mig. Denna blogg har varit sjukt aktiv, sjukt välbesök och sjukt bra i så många år nu.. Och det blir bara bättre. Denna blogg är som min lilla bebis som bara har väntat på att växa upp. Nu de närmsta veckorna ska jag bjuda er på behind the scene-skvaller, känslor, tankar, mål, erfarenheter, historier och ja.. allt ni vill. Jag ska gå igenom allt. Mitt gamla liv. Mitt nya liv. Visst... Många gamla läsare finns kvar. Ni som alltid varit här. Men många nya har tillkommit.. Så många saker kommer kännas upprepade. Men nu kör vi. En nystart. För allas skull. Inget ska glömmas bort. Jag har fått sparken från ett jobb pga bloggen. Jag har fått indraget solarium/gym-kort för att jag skrev i bloggen om att jag runkade i solariumet. Jag har varit med i småstjärnorna i TV4. Min pappa har haft tracksettor och varit med i grammisvinnande grupper. Ja.. Det finns så många historier att berätta om mig. Och historier kommer ni få. Undrar ni något så skriv bara en kommentar - Så svarar jag direkt. I´m yours truly.



Believe you me.

A Part of your mind
Postat av: L

sveriges svar på en grisig Justin Bieber?

2010-09-09 • 08:26:30
Postat av: V

Sådär kan man inte skriva... Man kan inte vara "sveriges svar på" något som inte finns. Det finns lixom inget att svara till. Bara korkat

2010-09-09 • 08:36:31
Postat av: Anonym

Han har inte vunnit ngn grammis...

2010-09-09 • 08:46:12
Postat av: Anonym

Hahaha shiiet såg på programmet idag och fyfaan vad skönt :D Du är ju lätt skönast också, hahah.. Men en fråga nu bara; hur upplevde ni han Ranch (eller va han hette) där på Tylesand? Var han lika "jobbig" och "på" som dom har klippt det till i serien? =)

2010-09-09 • 09:21:08
Postat av: Anonym

Fy fan vad du skämt ut dig i tv och så läser man i din blogg att du tycker att programmet var bra, hur är du funtad??? Du är patetisk, men å andra sidan har du väl hittat ett program som passar dig som handen i handsken. Lycka till med att hitta vettiga jobb efter det här...

2010-09-09 • 10:57:37
Postat av: sara

Tyckte prommer va kanon ni höll en hög standard på underhållning... sånt som säljer... :) kram

2010-09-09 • 11:23:22
URL: http://http://theonlyonesara.blogg.se
Postat av: XXX

Är din pappa Mats Hedén från Weeping Willows och Apache?

2010-09-09 • 11:38:17
Postat av: Anonym

ni som klagar på programmet och att han har skämt ut sig. har ni problem? alla människor är olika, vissa vågar visa mer av sig själva än andra, och bara för att just du/ni aldrig skulle kunna göra det för att ni tycker det är pinsamt, så kanske inte han tycker det. Han valde, precis som han själv sagt, att vara med, vilket du/ni aldrig kommer att behöva göra, för om ni är sådär stela, så kommer ni aldrig få avra med i något program, varesig ni vill eller inte. och nemo, det var asgrymt!

2010-09-09 • 15:07:32
Postat av: Zlatten

Ledsen att göra dej besviken... men jösses vilket ûbertråkigt program. Inget nytt direkt, det är inte år 2000 längre. Inget kan ju bli bättre än vad källan är, men klippningen var ju skrämmande usel.

Ingen handling, inget hände, bara en massa random fyllesnack. Tycker du ska stämma Balle Fulman för att han fått dej att framstå i dålig dager. Men diggade dina läppslickningar!

2010-09-10 • 01:48:21
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Vilken låt var det du mimade till i småstjärnorna?

2010-09-10 • 15:34:34
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Anonym

Hur ar det har dina historier?



"Min pappa har haft tracksettor och varit med i grammisvinnande grupper. Ja.. Det finns så många historier att berätta om mig. "

2010-09-11 • 18:02:58
Postat av: Sandra

Du är bäst Nemo <3

2010-09-14 • 13:56:25
Postat av: Sandra

Du är så himla söt. Satan alltså.

2010-10-05 • 04:13:48
URL: http://sandraohsandra.blogspot.com/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0