Tisdagen..

2010-09-08 • 10:39:29


Jag och min älskade trycker ihop oss på toan för en tagning :D Haha



Cafe Opera igår. Det var helt okay. Dock tror jag aldrig någonsin Cafét sett så rockigt ut som igår. Jag kände mig som värsta outcasten. Haha. Men syrran och hennes killen var glada och det var egentligen det enda viktiga för mig denna kväll. Kul att få göra något för dom! Mitt sällskap för kvällen var käre Gayen och denna tjej över. En tjej jag diskuterade lite förslag med. Framtida manager? Dunnow. We´ll see. Ska ta ett vidare möte på Torsdag tillsammans Jockiboi också så får vi se vart det bär. Spännande i vilket fall.

Vi drog vid 1-tiden i natt. Vet någon om Ozzy dök upp later on eller? Det var ju ändå hans egen efterfest. Fattigt om han istället valde att sitta och snorta ensam på Grand Hotell med Sharon... :)


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0