Tankar angående träning och min kropp.

2010-09-05 • 15:44:38
Okej. Träningsverk brukar man ju ha dagen EFTER man tränat, sportat eller så. Nu idag körde jag korpen med goda vänner som jag tidigare nämnt. Två Innebandymatcher som vi SJÄLVKLART vann relativt lätt! :) Höhö... Men efter jag kom hem från dessa matcher. Ja, då sa kroppen helt plötsligt till mig "Men Nemo! Du har ju inte tränat något fysiskt på nästan 4 månader förutom ölsvepartävlingar. Förväntar du dig liksom att jag inte ska säga till nu? Nej du Nemo! Den gubben går inte! Här ska du få känna på smärta!" Och SOM den här jävla kroppen sa till då. Jävlar i min låda. Jag har ont överallt.. Och det är inte ens träningsverk. Den kommer ju i morgon! Detta är bara ren och skär...ja...smärta, klenhet och värk. Haha. Palla! Tränad kille :) Not!




Det blir så mkt mer uppenbart att man faktiskt höll på att komma någonstans förut.. Eller uppenbart kanske det inte är för er.. Men för mig är det de. Nu när jag kollar tillbaka på bilderna från i våras. Och jämför med just nu. Nu är min kropp back to square one igen. Men och andra sidan hade jag inte räknat med något annat heller efter denna sviniga slitsamma låååååånga sommar... Men att titta tillbaka på bilder från typ April. Ja, jag blir lite depp. Jag säger inte att jag var krallig på något sätt då.. Men jag säger bara att om man jämför dessa bilder från back then med hur jag ser ut nu idag. Ja, då inser man ändå att jag hade fan något ganska soft på gång där ett tag. Fan. Ångest.

Maniskt träningsryck coming up närmsta veckorna kanske? Icke omöjligt.



A Part of your mind
Postat av: Anonym

hu? vilken bild är vilken?

2010-09-05 • 16:00:12
Postat av: robbah

det där ser ut som idag, man ser ju innebandymålet där till vänster!

2010-09-05 • 17:38:05
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0