SVT Debatt.

2010-09-21 • 10:27:21
Nu är det 100% spikat! SVT Debatt blir i övermorgon Torsdag. Jag, Jockiboi, Jacki Ferm samt några andra dokusåpa-nissar ska medverka. Sen även lite Kanal 5-chefer. Vi ska där debattera och argumentera mot gamla kristna kärringar, konservativa farbröder samt Sveriges nykterhetsförbund etc etc... Det blir säkert både underhållande och märkligt. Kontrasterna kommer vara ganska påtagliga. Tänk på att det är live också.. Så precis vad som helst kan hända.

Tåg till Göteborg på Torsdag alltså. Bor där sedan på Elite Park Avenue Hotel på Avenyn. Glaaaaaasiiiiiiiigt! Har vi några Göteborgare som är sugna på party på Torsdag? Några ställen som är öppna i Göteborg då? För isf är jag inte främmande för att parta järnet! Göteborg! Vad har ni att erbjuda på en Torsdag?

Missa inte SVT Debatt live på Torsdag kväll klockan 22.00!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

kom till helsingborg på lördag ;D

2010-09-21 • 10:40:08
Postat av: Anton

Det låter något intressant.



Du vet somliga människor tål inte sådant här i ett land som Sverige, jantelagen du vet.



Jag personligen tycker att du och alla andra som har medverkat har gjort ett val, de kommer möjligtvis att bli svårare att få ett förtroende för er då ni skall söka jobb på riktigt. Jag vet inte om du jobbar eller inte, men förtroendet har nog sänkts enormt.



De som medverkade i Jersey Shore var utbildade eller har börjat med sin utbildning efter programmet som advokat, civilekonom och så vidare. Om det hade varit så att du håller på att läsa till något och medverkade så hade det varit annorlunda.



Du har gjort ditt val , du har medverkat i detta program och du får ta konsekvenserna helt enkelt. Jag är däremot emot dessa PK-kärringar , det handlar inte bara om det här utan andra ämnen också som du har märkt.

2010-09-21 • 10:43:38
Postat av: fia

grrrrrrrr

2010-09-21 • 11:43:10
URL: http://menlillagumman.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns mycket uppe en torsdag!

2010-09-21 • 12:06:59
URL: http://juliajosephine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulle nog trivas på Park Lane.. så har du ju krypavstånd hem också ;) (om det har öppet vet jag dock inte)

ska du dricka öl.. dra till andra lång, om du vågar!

2010-09-21 • 18:32:25
Postat av: Sarah

Haha, jag är medlem i Ungdomens Nykterhetsförbund och känner att jag måste se den här debatten, askul! :D

2010-09-22 • 15:35:57
URL: http://litenochrodharig.blogg.se/
Postat av: isabelle

låt mig ta hand om er på torsdag, göteborg kan bli ball med gott sällskap. skriv i mailen eller bloggen. pussis (:

2010-09-22 • 23:34:55
URL: http://typisabelle.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0