Storbloggarna tar ton.

2010-09-11 • 18:23:32
Det är intressant att läsa storbloggarnas recensioner av programmet. I princip alla dom största har ju skrivit sin egen recension av "Kungarna av Tylösand". Det är ganska delade åsikter... Många hatar det. Eller hatälskar skulle man väl kunna säga. Dom tycker vi är grisar. Absolut. Väntat också. White Trash. Men samtidigt älskar dom det. I smyg. Och det är ju det allt handlar om. Tittare. Även om folk hatar det så kommer folk kolla på det.. För det är roligt. Det är underhållning. Det är bra TV. Det är det ju faktiskt. Vare sig folk vågar erkänna det eller inte. Eller hur?

Många säger även nästan bara gott om mig. Visst säger dom att jag är lösaktig och slampig men ja, det är jag ju fan. Så det har jag inte mkt att säga till mitt försvar om.. Men dom flesta säger även att jag verkar rolig, charmig, sympatisk och att jag ser ganska bra ut. Det är roligt. Jag blir en glad Nemo. Jag är väldigt svag för komplimanger. Love it!

Jag skulle gärna träffa någon av dessa storbloggare... För att diskutera hur man bäst marknadsför sin blogg, tjänar pengar på den och ja... Allt möjligt sånt. Business-talk. Om någon av er känner sig sugen eller manad så får ni gärna maila mig på [email protected] eller ta kontakt på facebook :)

Och en sak till. Jag heter inte Nemo Hedrén som vissa kvällstidningar påstår. Dom har fått något om bakfoten. Jag heter Nemo Hedén. Om ni nu skulle behöva veta det menar jag :)



A Part of your mind
Postat av: Anonym

Du har skrivit en massa inlägg om vad folk tycker om programmet och vad de tycker om er deltagare. Det räcker nu, för just nu verkar du vilja övertyga dig själv om att det var ok och att det är bra tv.



Det är bara så att vissa älskar det, andra hatar det. Låt det vara så nu! För det blir lite för mycket om du skriver om det hela tiden, du framstår osäker. Glid med den roliga vågen istället, stå stark och stå för det du gjort. Då kommer det bli bra!

2010-09-11 • 18:30:53
Postat av: I

Jävligt sant skrivet, du där nedan.

2010-09-11 • 19:07:05
Postat av: Anonym

Söt bild :)

2010-09-11 • 19:23:59
Postat av: Louise

Det är så sjukt att jag älskar det, hatkärlek som sagt! :D

2010-09-11 • 20:16:37
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: felicia

gillar din blogg som fan :)



kungarna av tylösand får mig skämmas över att bo i hstd. :<

2010-09-11 • 21:59:11
URL: http://chickmama.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är ju förnedrings-tv när den är som bäst ;) klart man kollar...

2010-09-11 • 23:08:52
URL: http://systrarnawe.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Jag tycker du verkar vara fascinerande.

2010-09-12 • 01:49:18

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0