Söndagen.

2010-09-26 • 17:03:55
Vaknade upp i skedposition med en transa. Då är det ju inte konstigt att man tänker... Vad fan vare som hände igår egentligen? Haha. Jävla process att ta sig från Norrköping tillbaka till Jockes hem i Vadstena vare också. Tåg, buss, buss. Kul med 2 byten för att ta sig 10 mil. Idioti.

Nu har precis Oscar åkt tillbaka till Sthlm och jag sitter här med Jockiboi. Jävlar vilka vrak. Haha. Vi sitter bara och glor rakt ut i luften. Borde egentligen både städa, äta och duscha men ingen orkar någonting.

Hörde att bloggawards var en flopp precis som väntat. Bra att man inte missade någonting då. Närmsta tiden är jävligt ovis för min del. Enda som egentligen är spikat är att vi drar ut på turné runt den 8-9e Oktober där.. Men tills dess vet jag inte vad jag ska göra, vart jag ska vara eller någonting.

Kanske drar tillbaka till Göteborg? Kanske till Skåne? Kanske Danmark och går på Den Glade Viking (Sunny beach) reunion nästa helg trots allt? Allt handlar om ekonomiska förutsättningar. Måste fan skaffa mig ett schema :) Bestämma lite saker. Leva såhär är för flummigt. Haha :)



Här var jag inte gammal :)


A Part of your mind
Postat av: emil

Ja... vad fan hände igår egentligen?

2010-09-26 • 17:15:02
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Agnes Borgström

Ni måste komma till Malmö och festa ju ;)

2010-09-26 • 20:12:50
Postat av: Gina

kom till helsingborg!

2010-09-26 • 20:30:38
Postat av: Anonym

Håller med Gina, kom till Helsingborg!! :)

2010-09-26 • 21:44:41
Postat av: Anonym

Kom till Stockholm, alla här tycker du är liksom typ super!

2010-09-27 • 09:00:55
URL: http://petitmort.blogg.se/
Postat av: Random

Eskilstuna väntar er.

2010-09-28 • 22:17:44

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0