Busy week coming up!

2010-09-04 • 21:10:18
Fan. Detta måste vara den första Lördagen på typ 5 år som jag bara sitter hemma på.. utan att överdriva alltså. Men det känns väldigt välbehövligt. Känner mig sliten och rätt sänkt.. Och i morgon ska jag spela Korpen-innebandy med Johan, Leo, David, Anders och några.. Så då vill jag ändå vara på g och fit for fight. Ska lattja rejält i morgon är det tänkt!

Mycket händer nu kommande vecka. Jag och Jockiboi ska ha möte med någon som vill göra en grej med oss. Nåt slags jippo.. Exakt sån skit som man förväntade sig skulle dyka upp i och med denna show. Hon säger att det är mycket cash inblandat vilket alltid är intressant. Så vi ska sätta oss ner och lyssna på vad damen i fråga har att erbjuda. Lite spännande och intressant faktiskt.




Sen är det denna vecka som Nemo är live i radio. Förmodligen också både med Vakna med The Voice och NRJ in the morning. Datum och tid återkommer jag med då jag är lite osäker på det...

Sen är ju Onsdag den stora dagen. Onsdag klockan 22.00 på Kanal 5 så smäller det ju! Premiär för programmet! Wuhuuuu! Spännande. Förväntansfullt. Nervöst. Dom tre orden beskriver nog mest min magkänsla just nu.

Andra saker som händer närmsta veckan då?
Promenad med E, Mer innebandy, Gymma, Söka jobb, Bio-premiär med A, Fika med en annan gammal vän, Ozzy Osbournes efterfest på Cafe Opera (fråga mig inte varför då jag typ hatar människan men fick en inbjudan så..why not) och mycket andra saker. Det blir en händelsrik och galen vecka minst sagt. Kul! Älskar när det händer saker och man har många bollar i luften.. Rastlöshet är en jävligt osoft känsla.

Soft bil kan jag tycka:




Just det. Såg förresten Incepion här om dagen. Den var ju...bra. Ja, det är klart den var bra. Men den kändes nästan lite för mkt. Sen var ju mina förväntningar på den skyhöga också så det är ju inte lätt att göra en rättvis bedömning på den... Men men, effekterna var ju självklart svinfeta och handlingen likaså. Men ibland kände iaf jag att de blev lite för mkt. Kanske är min hjärna för liten bara.. Who knows? Ska försöka se den igen dock. Tror den är mkt bättre andra gången man ser den. Eller vad säger du Nikki? Blir den de?

Tänkte på en annan grej. Nu för tiden kan man ju tydligen beställa hem klamydiatest till brevlådan.. Så kissar man i den och skickar tillbaka och får resultat. Fiffigt kan man tycka. Jag har inte utnyttjat denna nya funktion ännu men jag har många vänner som provat. Min fråga... Rent hypotetiskt, visst skulle man väl då bara kunna låta någon ren polare kissa i testet och skicka tillbaka det i sitt eget namn? Om man nu mot all förmodan faktiskt skulle vilja gå runt med klamydia och smitta folk. Fråga mig inte varför någon skulle vilja göra det men ja... HYPOTETISKT. Det skulle väl funka?



Jag chillar galet i en soffa på Grand Hotel igår kväll :)



A Part of your mind
Postat av: Matte

My life SUCKS!

2010-09-04 • 22:55:43
Postat av: Anonym

du e fett snygg

2010-09-05 • 00:31:35
Postat av: Jessica

Hottie!!

2010-09-05 • 01:52:25
Postat av: robbah

"någon ren polare" :D haha

2010-09-05 • 02:05:12
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Jakob

Haha skulle man inte lika gärna kunna skita i att bestämma hem testet överhuvudtaget då?

2010-09-05 • 14:54:50

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0