Jockiboi!

2010-09-12 • 21:34:52
Den i programmet som jag kom överlägset närmast med var Jockiboi. En helt jävla underbart skev idiot. Skön, störd och allmänt soft bara. Vi kom varann sjukt nära under inspelning. Klickade jävligt bra! Hans blogg finner ni HÄR. Kika in den om ni tänder på bajs, kiss, smuts och allt som är äckligt. Det är han bäst på :)



A Part of your mind
Postat av: Linda

Hehe Nemo, du och jockiboi är fan dom bästa i hela programmet.Jag fattar hur ni har kunnat bli så jävla bra vänner.Man ser rakt igenom tvn att ni passar ihop (som vänner) Ni är lika galna och vågar vara dom ni är och skäms inte för någonting. Ni är FAN bäst

2010-09-12 • 21:48:59
Postat av: Linda

Jag förstår hur ni har kunnit bli så jäkla bra vänner. Ni är lika galna,vågar vara er själva,skäms inte för någonting och bjuder på en jävla underhållning. Känna er två är nog något många drömmer om. Ni är FAN bäst.



Häromdagen såg jag dej på stan men hade inte tid att gå fram, men det ska bli ändring på det nästa gång jag ser dej komme jag fram.

2010-09-12 • 21:58:07
Postat av: Hanoi

Måste ju säga att det var trevligt att åtminstone se två stycken som inte tog sig själva på alltför stort allvar. Kör så det ryker

2010-09-14 • 19:40:11
URL: http://hannahalloumi.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ni alla i hela programmet verkar vara lika galna! Dock med en viss charm med tanke på att jag tittar på skiten X)

2010-09-15 • 13:44:51
URL: http://claesdotter.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0