God Natt!

2010-09-20 • 00:35:40
Jag var på Nivå22 ikväll och drack 200 öl. Med mina underbara med-soldater Gayen, Daniel och Dennis (Ja, han dök upp!! <3) Ja, bara för att man är med i en dokusåpa så betyder det inte att man är rik för de. Man kan fortfarande uppskatta Norrlands Guld 50 cl för 25 kr. Bästa och billigaste i stan - Nivå 22.

När jag drog hem därifrån på tuben så träffa jag en pundare. Han försökte nästan maniskt att proppa på mig amfetamin. Jag nekade gång på gång. Men snubben såg att jag var berusad och envisades med att säga att han skulle bjuda och grejor. Jag sa prompt NEJ men han vägrade ge upp. Till slut hoppade jag av en hållplats tidigare pga hans jobbiga påträngande stil... Jävlar vilka idioter det finns alltså. Sjukt påfrestande, påträgande och jobbig människan. USCH. Blä!

Vet ni vad? Jag är lite full nu. Men det är nice. För nu ska jag sova.
Vi hörs i morgon va? Jag tänkte väl de! Puss på er!


A Part of your mind
Postat av: Random tjej

Bra där, att du sa nej alltså. Haha! Sov så gott!

2010-09-20 • 00:44:01
Postat av: sara

2010-09-20 • 19:11:36
URL: http://http://tankarnasnurrar.bloggo.nu

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0