God Morgon!

2010-09-11 • 11:38:11
Bakis? Mjo...
Grym kväll igår? Yes, OM det var!
Dagsfylla idag? Eventuellt...
Utgång ikväll? Mycket möjligt!


Nype var grymt! Som vanligt. Hade bord breve Kissie. Hon ser ut som en snygg docka typ. Jävla kropp alltså.. Det kan man inte säga mycket om. Men resten av henne är lite... plastigt minst sagt. Men men. Sen bar det av vidare mot Magenta. Där blev alla för packade för att fatta nånting. Haha. Vi skulle nog stannat kvar på Nype istället. Sthlms bästa klubb i mina ögon! Love it! :)

Bilder från igår:







Vad ska ni göra ikväll?

A Part of your mind
Postat av: Hemen

Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



Ge mig tips, Kolla in bloggen och ge tips till mig :)



Kingofstockholm.blogg.se



:) :P

2010-09-11 • 12:06:27
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Det såg kul ut ;)

2010-09-11 • 12:19:25
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: iPhoneGeek

Är det bara jag som tycker att du ser ut som en kopia av Robinsson Robban? Eller är det något du hört innan? ;d



http://www.iPhoneGeek.se

2010-09-11 • 12:41:01
URL: http://iPhoneGeek.se
Postat av: Johanna

Du är fett snygg hör av dig!

2010-09-11 • 16:29:11

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0