God Morgon Kristianstad! Farväl Kristianstad!

2010-09-30 • 08:38:28

Avsnittet igår kändes till en början ganska segt men satan vad utvecklingen blev bra. Slutet var ju helt magiskt. Först lattjade jag upp en donna och sen nästan en trekant. Haha. Svårt att klaga. Men det är svårt att inte vara bitter över att jag inte kunde "pull that trekant off". Så sjukt nära att skapa TV-historia... Ja, det är sant. Aldrig någonsin har någon haft en trekant i Reality-TV. Så nära men ändå så långt ifrån :)

Måste ju ändå älska min skägg-atack också. När jag i Båstad utanför klubben helt plötsligt börjar säga "Skägg" typ tusen gånger. Haha. Förstår ni charmen med ordet nu? Det måste ni ju göra! Bästa ordet i världen! Haha. Love it!

Jävlar vad bakis jag är idag. Gårdagen var dock grym. Vi hade VIP-bord, helrör och hela kalaset. Folket var trevligt och stämningen var god. Mycket dans och även riktigt bra hemsläp. Life is good!

Ska snart glida iväg till tåget. Farväl Kristianstad. Farväl Skåne. Tack för dessa dagar. It´s been a pleasure! Hem till Sthlm för Expressen-intervju, plåtning och avslutningsmöte med Brinken, Jockiboi och Miss Cami inför stundande barturné. Spännande!

Efter det lär det väl bli Nivå22 med goda vänner. Ska försöka hinna med att träffa alla möjliga nära och kära idag. Paow, Leo, Gayen, Dennis mfl. Många man vill träffa! Jag lämnar tillbaka min tillfälliga lånelur i detta nu... Så fram tills i eftermiddag har jag ingen telefon (ÅTERIGEN).. Men i eftermiddag möter jag förhoppningsvis upp Oscar och får därmed tillbaka min iPhone. (Ja, Oscar! Jag vet att du läser detta. Vi SKA mötas upp i eftermiddag!)

Sen till helgen är det oklart hur det blir. Allt beror på ekonomin och hur schemat sätts i eftermiddag efter mötet. Kanske Danmark. Kanske Sthlm. Kanske Göteborg... Who knows!

Förlåt förresten för chatten igår men det var verkligen inte mitt fel... Och det säger jag inte för att skylla ifrån mig utan så var det faktiskt. Servern var HELT överbelastad... Skyll på Kanal 5. Jävla kaos. Haha. Men jag antar att man får ta det som en komplimang.. Men ja, det kommer säkert fler tillfällen får vi hoppas :)


A Part of your mind
Postat av: Anonym

Är det tillåtet att vara så jävla fin eller?

2010-09-30 • 09:38:45
Postat av: Anonym

håller med, så sjukt snygg!

2010-09-30 • 09:51:54
Postat av: Anonym

Finast i världen!:)

2010-09-30 • 10:00:01
Postat av: Erika

Hej Nemo! Kommer ni till kalmar något ? hade varit sjukt kul att träffa dig

2010-09-30 • 10:29:25
Postat av: Anonym

Haha hoppas du hade kul igår, kul o se dig på bånken.

2010-09-30 • 10:36:49
Postat av: Anton

Alltså super du varje dag?

2010-09-30 • 10:56:34
Postat av: Fredrik Modekillen

gött så ska det vara! haha

2010-09-30 • 11:24:15
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: rebecka

kära vän har du kollat på jersey shore någon gång? that's the real deal lol

2010-09-30 • 11:28:32
URL: http://resatillnorge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snygging!

När hade du tänkt komma till falun och liva upp stämningen för framförallt mig och även resterande partyfolk?

Du verkar vara en så klockren kille, så när du kommer till falun finns sovplats hos mig! ;)



och en fråga, Vad är ditt bästa knep i sängen? Väldigt nyfiken på dina knep ;)



Puss Sanna

2010-09-30 • 12:56:13
Postat av: Anonym

riktigt bra!

2010-09-30 • 13:22:27
URL: http://asaviktoria.devote.se
Postat av: johäna

haha, jag såg dig idag! om du såg tre tjejer som glodde så var det vi, blev chockade över att vi såg dig i kristianstad! :D

2010-09-30 • 14:34:29
Postat av: Ida

Super du varje dag? Blir du aldrig liksom less på de hah :p

Annars diggar jag din style stenhårt hah! Sköning.

2010-09-30 • 17:37:06
Postat av: Sara

riktigt bra hemsläp.. haha sköning! hörru Nemo, du skriver jämt att du inte vet vad kärlek är. Leta inte efter den.. det är oftast då som man hittar kärleken. Lyssna inte på vad polarna tycker, gillar du någon så gör du ju det! skäms inte för det!

2010-09-30 • 22:26:59
Postat av: Anonym

Hemsläp? Hur fan kan man kalla en annan människa så? Fy fan vad äckligt... En till fråga: hur mår du/din självkänsla när du tänker på att majoriteten av de tjejer du knullar med antagligen inte minns det/dig? Jag skulle iaf få dåligt självförtroende om jag bara lyckades få killar när jag är full. Menar inget illa egentligen, finns bara inget snällare sätt att ställa frågan...

2010-10-01 • 17:41:45
Postat av: Anonym

När killarna är fulla menar jag såklart. Inte jag.

2010-10-01 • 17:43:55

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0