Angående gårdagens avsnitt.

2010-09-23 • 12:40:55
Jag kunde räkna ut med lilltån att det skulle bli kritik mot mig (och Jocke) efter gårdagens program. Men det såg fan så mkt värre ut än vad det var. Fattar ni inte att Kanal 5 vinklar det precis som dom vill? Visst var jag och Jocke elaka mot Rang men det där är utrett nu. Jag, Jocke och Rang har inget otalt idag. Ni kan ju för fan inte bli förbannade när ni varken känner mig, Rang eller Jocke. Det är TV snälla ni. Alla vi 3 visste att det skulle bli sånt här liv efter programmet. Vuxenmobbing är ju en av alla de ämnen som är sjukt tabu i dagens samhälle. Ni blir förbannade medans jag, Rang och Jocke mest fnissar åt det förflutna.

Och sen den där killen ja. Han som jag kallade "pizzaface" och sånt där. Där kan jag be om ursäkt. Jag var omogen och jävligt dum. Naiv och svartsjuk. Jag blev bitter för att bruden jag var efter tog en annan. Jag var full och började fälla omogna dumma kommentarer. Om han läser detta så ber jag om ursäkt. Verkligen inte min mening att vara sån. Skyller på fylla, omogenhet och bitterhet. Jag är inte sån egentligen. Jag har bara en tendens att inte klara av att förlora. Sorry mannen vem du än är.

Men kom ihåg en sak. Ni känner inte mig för 5 öre bara för att ni ser ett program. Det ni ser på TV är typ 2% av allt som verkligen händer i huset. Dom kan vinkla det hur fan dom vill. Dom kan framställa alla precis hur dom vill. Så sluta fälla såna där märkliga kommentarer. Hoppas ni förstår hur jag menar.

Bara så ni vet.

A Part of your mind
Postat av: melinda

jag kan inte kolla på era progam , för att jag bli så sugen när ni har sex, själv sitter man här i ensamhet, och verkligen e skit sugen på att sex! älskar dig <3

2010-09-23 • 12:44:14
Postat av: helena

Stå på dig!! GOOO Nemo.

2010-09-23 • 12:46:39
URL: http://fullavliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså.. Du var väl medveten om detta när du ställde upp i programmet antar jag ? Eller hade du aldrig sett på tv innan? :P

2010-09-23 • 12:59:52
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Haha coolt :D men alla vet väl att man kan vinkla och vrida hur som helst i tv-produktioner ^^

2010-09-23 • 13:14:26
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: Malene

Om jag nångång får en son - då ska han heta Nemo :)



Diggar dig och din charm stenhårt. :)

2010-09-23 • 13:21:55
Postat av: Anonym

måste du hela tiden ursäckta ditt beteende?

2010-09-23 • 13:37:27
Postat av: En dagbok av Molly Bergström - HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE

Sovit gott i natt? :)

Ha en bra dag!

2010-09-23 • 13:41:04
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE
Postat av: matilda

Alltså jag ska säga dig, jag har både skrattat & gråtit genom din blogg idag, varför vet jag inte. Men dina inlägg där du skriver så "djupt" berör mig antar jag.

Men iaf.. Du är min favorit i tylösand !

2010-09-23 • 13:43:27
URL: http://meliassons.blogg.se/
Postat av: Tess

Tycker om dig ändå :)

2010-09-23 • 13:47:00
Postat av: Anonym

Jockboi´s blogg får mest skit. kolla hans kommentarer!! JOCKIBOI.SE



Dom handlar om både Nemo, Jocke och Rang.

2010-09-23 • 13:59:52
Postat av: Anonym

hej, vad gör du ? :D

2010-09-23 • 14:05:26
URL: http://itsabout.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg av och skyll på fyllan. Jag har fan lärt mig under dom gånger att man skall absolut inte bråka på fyllan. För man ångrar säg bara efter åt. Men att du och jocke började med vuxenmobbing det är något som går för långt. Så lägg av och skyll på fyllan!!



Västkust Tjejen!!

2010-09-23 • 14:13:03
Postat av: halmstad tjej

du säger att du är dig själv till 100% i programmet ändå skriver du att kanal5 vinklar allt? om det är DU som beter dig på ett vis, så ska du inte försvara dig för något som är dig till 100%?



Du är fejk!



/ blondie

2010-09-23 • 14:37:50
Postat av: Malin

Du är så jävla äcklig. DU borde åkt hem istället för Rang!!!!

2010-09-23 • 15:02:27
Postat av: Anonym

Fyfan Nemo, jag trodde bättre om dig.

Men du är av exakt samma skrot & korn som dina "mobbare".



Snacka om osympatisk människa.



Men somsagt, TV vinklar hur dom vill var det va?

Lätt att köra den bortförklaringen när du i flera veckor predikat om att det vi ser i serien är den riktiga Nemo, att du är sådär irl.



Jävla idiot!

2010-09-23 • 15:45:00
Postat av: Marissa

skit i vad alla tycker, de människor som har lite vett i huvudet förstår att tv är tv och kommer alltid vara så, visst nu framställde kanal5 som att det var synd om rang men alla har öven sett hur jobbig han vart innan. Jag tyckte erika skulle åkt hem hon verkar så tråkig och gnällig iaf så hon framställs.

Men Nemo förtsätt kör ditt race du är stencool glöm aldrig det, du är absolut rolig och bra tv och har en personlig fin blogg.

2010-09-23 • 16:20:55
Postat av: jenna

Konstigt...När folk skriver negativa saker om dig och det du sagt/gjort i programmet så får man svaret "jag är inte så egentligen". Nähe...Vem var det då som 20-talet gånger kallade den stackars killen för jävligt ful och loser m.m? Var det inte du? En full du, javisst men ändå du.



När folk säger positiva saker om dig då får man aldrig höra att det är vinklat osv. Nej DET är alltid du! Men den mindre bra sidan, det är inte du EGENTLIGEN.

Snälla, stå för att du har en elak sida också. Man kan nämligen aldrig vara någon annan än sig själv. Du erkänner visserligen att du var bitter osv. Bra...Men säg inte att det inte är du egentligen och att allt är vinklat.

För det är då fan inte vinklat när du är trevlig tydligen.

2010-09-23 • 16:41:36
Postat av: Anonym

Palla dokusåpa-deltagare som gnäller över att dom blir vinklade. Vi fattar att ni blev det. Du fattade att ni skulle bli det när du gick med i programmet. Det du har gjort har du ändå gjort, så ta nu smällen.



Du framstår som en kille som behöver bevisa för omvärlden att han kan knulla, och som sedan snackar massa skit om en kille bara för att en tjej föredrar honom framför dig. Du framstår också som en vuxenmobbare.



Och nej, det är inte TVs fel. DET ÄR DU SOM VALT ATT VISA DESSA SIDOR AV DIG SJÄLV, trots att du redan i förväg visste att det var den bild som skulle målas upp av dig i TV.

2010-09-23 • 16:52:12
Postat av: J

kan bara hålla med föregående talare (:

2010-09-23 • 17:30:21
Postat av: adam söderlund

det e lugnt nemo jag tog inte illa upp överhuvud taget men tack endå ;)

2010-09-23 • 21:14:32
Postat av: Linnéa

Hej, jag är väldigt intresserad utav att filma och undrar lite kring hur en riktigt inspelning går till, har några frågor jag skulle bli jätte glad om du svarade på!



- Hur många jobbade under inspelningen? ( Hur många var bakom kameran dvs)



- Pratade ni mycket med kameramännen?



- Hade ni några regler/manus/schema från de som jobbade?



- Hur såg arbetstiderna ut, var det ALLTID folk med er i huset?



Tacksam för svar! :)

2010-09-24 • 01:05:50
URL: http://rubin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

go nemo! :D du är ju underbar :D

2010-09-26 • 01:38:24
URL: http://amandaclyseen.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0