Lately...

2010-10-04 • 11:36:41

Fan, det är mkt i huvudet just nu. På gott och ont. Men fan... Jag visste ju själv att det fram tills nu gått lite för lätt liksom. Jag har i princip inte fått några negativa mail eller kritik fram tills nu de seneste dagarna.. (Ja, nu talar jag om mail, kommentarer i bloggen etc). Så ja, jag visste ju själv att baksidan med att bli en offentlig människa är att man får ta mkt ros OCH ris. Det var väl egentligen bara en tidsfråga innan de skulle komma lite hårda ord från folk Och jag inte det spelar någon roll om du är känd för att ha kommit på botemedlet till AIDS eller om du är känd för att kissa folk i munnen - Du får ALLTID kritik om du blir "känd". Det är väldigt Svenskt. Tyvärr.

Mkt som snurrar i huvudet. Mkt planer. Mkt tankar. Men jag låter mig inte dras in för mkt. Jag låter mig inte provoceras. Dock är jag lite dålig på det... Låt mig ge er ett exempel. Om vi säger att tio människor kommer fram till mig på en dag och säger att dom älskar mig och programmet. Ja, då blir jag självklart glad. Men om sen den 11:e människan säger att jag är en tönt.. Ja, då väljer jag att istället fokusera på det. Att komma ihåg dom orden. Varför? Jag vet inte. Jag fungerar så bara. Helt fel, jag vet. Man ska ju fokusera på det bra. På glädjen. På komplimangerna. Inte tvärt om. Faktum är att jag alltid varit så med kritik. Det är inte så bra. Jag har blivit bättre på att hantera de på senaste, absolut.. Men det är fortfarande ganska sig likt. Skägg alltså.

Skäggar upp lite bilder från senaste tiden:



A Part of your mind
Postat av: Anonym

Det är inte svenskt överhuvudtaget. Det fungerar precis likadant i hela världen. Läs ett inlägg + kommentarer på perezhiltons skvallerblogg tex.

2010-10-04 • 11:42:50
Postat av: helena

tror att alla tar åt sig mer av de negativa.. vare sig man vill eller inte, vare sig man säger det eller ej.

2010-10-04 • 11:45:24
URL: http://fullavliv.blogg.se/
Postat av: therese - fotoblogg

Negativitet, varför ska det ta över bland människor. Jag tycker att vara positiv är tusen gånger roligare och går något fel kan man ju alltid skratta åt det :)

2010-10-04 • 11:50:22
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Postat av: cecilia

Jag är likadan! Det är så tråkigt för ibland slinker det in en elak kommentar på bloggen, eller någon annanstans, och då sätter jag mig och grubblar över det i någon timme. Man tänker liksom att varför skulle någon vilja en illa? Och hur kan jag ändra så att den personen tycker om en? Tyvärr är smaken som baken, delad, så alla kan inte tycka om alla.

2010-10-04 • 11:56:48
URL: http://ceciliaohlssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh vad kul med ett lite längre inlägg med mer text, straight from the heart. även om jag gillar dina bilder också så är det kul när du skriver om ditt liv. :)

2010-10-04 • 12:04:07
Postat av: Anonym

*

**



INFO OM



LÄPPFÖRSTORING,



SE HIIT



'

'



http://psychedelique.blogg.se



http://psychedelique.blogg.se



http://psychedelique.blogg.se

2010-10-04 • 12:23:00
Postat av: Emelie

Jag tycker att du skriver så otroligt bra, de är första gången jag läser din blogg och jag blev helt fängslad av din text i vissa inlägg. Du är begåvad och kan verkligen skriva på ett intressant sätt. Ta tillvara på det :)

2010-10-04 • 12:25:07
Postat av: alexandra

vissa kanske tycker du verkar vara ett svin eller liknande, jag tycker du verkar vara en kille med hjärta, en som tänker. finns inte så många killar som gör det faktiskt.

dina texter på bloggen kan vara ngt av det bästa och finaste jag läst.

2010-10-04 • 12:28:31
Postat av: robbah

vilka fina uppochnedvända stolar!

2010-10-04 • 12:32:17
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Isabelle

Skit i alla avundsjuka människor, vet att det låter klyschigt men det är ingen idé att slösa energi på människor som inte har annat för sig än att klaga på andra för att de är så missnöjda själva!



Du är bra så keep up the good work och lyssna inte på de som påstår annat! :)



Ha en bra dag sötnos! :)

2010-10-04 • 12:34:21
Postat av: Michilicious

Jag är precis likadan själv. Dålig kritik kommer man nog få varesig man är känd eller inte. Givetvis får "kända" personer mer kritik än en person som ingen vet något om.. Men ta vare på tiden i rampljuset och lev livet! :)



Love Michilicious

2010-10-04 • 12:37:46
URL: http://michellegranlund.blogg.se/
Postat av: elin

Alla känner nog så Nemo . Inte bara du , det negativa sätter sig hårdare! Men jag vill iaf säga att jag tycker du är urskön och jag diggar dig stenhårt! Stor varm kram

2010-10-04 • 12:46:19
URL: http://eliinwalliin.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej. Undrar, kan det vara så att du fick ta/höra mycket skit när du vart yngre? Det fick iallafall jag, och jag reagerar på kritik precis på samma sätt som du, och jag skyller mitt på min uppväxt;) Haha ball program förresten, man kan ju inte älska att "hata" det=). kram Maja

2010-10-04 • 12:47:20
URL: http://majalindstrand.blogg.se/
Postat av: fia

du ska inte ta skit från någon, så länge du tror på dig själv och det du gör så är du som starkast. man måste kunna erkänna sina fel och brister men det är okej för du är inte mer än männsklig alla gör fel och misstag, sen att dem "perfekta människorna" har rätten att ge dig skit, ja de är så jävla lätt att skriva massa elaka saker över internet, skulle dem träffa dig irl så skulle dem bete sig helt annorlunda. Så take care och ignorerara dessa falska människor.

mvh och puss fia

2010-10-04 • 12:50:36
Postat av: ♥

Du och paulina ser jätte söta ihop!!!!!!!

2010-10-04 • 13:00:20
Postat av: Anonym

Jag är precis likadan, har alltid varit o kommer antagligen alltid att vara. Dom där negativa orden är dom som sitter kvar, dom som man ligger o tänker på innan man ska sova! Utåt så kanske det inte märks att man tar åt sig men man känner själv att man sjunker längre ner varje gång man får höra nått negativt. Har aldrig kunnat ta kritik, men det är sånt som man får träna på.. De här blev ju för jävla långt, fan jag hör av mig när jag har listat ut hur man gör för att inte bry sig, vilket antagligen aldrig kommer hända ..

2010-10-04 • 13:02:04
Postat av: A

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du alltid kommer vara dig själv. Du verkar vara en sjukt underbar person :)

Livet är som en lång berg&dalbana, upp o ner går det. Men tänk på att om du klarar dig ur det jobbiga så blir du mycket strkare sen. Tro det är bra för alla att få en tankeställare ibland. Fan livet är inte alltid en fest!



Förresten. Hör av dig då du lekt färdigt ;)

2010-10-04 • 13:25:27
Postat av: Madeleine

Det är alltid folk som kommer prata negativt om en, och jag är exakt likadan själv! Säger tio personer att jag är grym, och en enda liten jävel säger att jag är dum i huvudet så lyssnar jag självklart på den enda lilla människan. Du är grym som du är ändå! Jag tittar på Kungarna delvis för att se dig, du verkar vara en grymt skön person och hur rolig som helst! Skit i alla andra, gör din egen grej

2010-10-04 • 15:13:44
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

När man startar en blogg så får man ta mycket skit, just för att alla tycker inte som du. Men håller med dig helt, den dåliga komentaren hakar man alltid upp sig på. Vilket är väldigt synd.. Men alla skriver så jävla mycket skit, avundsjuka idioter. Men ta inte åt dig, du verkar som en väldigt bra/snäll människa :)

2010-10-04 • 15:35:22
URL: http://Www.blogg.veckorevyn.com/escloset
Postat av: ebba

sjukt gulli, du ser ut som en jävla groda c(:

2010-10-04 • 16:30:48
Postat av: David

ÄSCh! Skit i dom, du är kung! Dom är bara avis för att du får brudar, o det får inte dom:)

2010-10-04 • 17:14:49
Postat av: Anonym

Du är grymt snygg! :) hör av dig till min msn om du vill, [email protected] ;;)

2010-10-04 • 18:06:16
Postat av: Niclas

Du är sjukt ful och hur du kan gänga så många brudar är en gåta grabben.

2010-10-04 • 23:16:40
Postat av: jenna

Det är väl som de säger "Det krävs 1000 komplimanger för att överskugga 1 förolämpning"

2010-10-05 • 09:52:20
Postat av: Anonym

gillar bloggen!

2010-10-05 • 18:37:58
URL: http://lisacaroliine.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag lovar att alla killar som skriver till dig bara är avundsjuka... Dig ska man ta o se upp till! Du verkar vara en schyst typ, och ack så framgångsrik hos tjejerna ;)

2010-10-05 • 23:14:59
Postat av: sebi

Du är ingen tönt. Du är bara en i grunden osäker kille med stort bekräftelsebehov.

2010-10-07 • 08:03:08
Postat av: Anonym

2010-10-07 • 20:38:23

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0