God Natt Fredag.

2010-10-02 • 04:04:31
Jag sover ensam i natt. Helt ensam. Ingen befinner sig i denna lägenhet just nu. Förutom jag. Lilla Nemo. Faktum är att intresset från min sida var rätt svalt ikväll. Jag hade helt enkelt inte lust att ragga brudar. Jag söp mest.. Gled och konverserade med vänner. Fråga mig inte varför för det kommer jag inte att berätta ändå. Men det ironiska med detta är väl ändå att det var ett SJUKT intresse för mig ikväll. Och det säger jag inte för att verka självgod eller divig utan det är bara ren fakta. Jag kan inte ens räkna alla skamliga förslag och telefonnummer jag blev erbjudna ikväll. Folk trängdes framför mig hela kvällen på i princip alla ställen jag var på. Helt jävla galet. Men ja... Som sagt. Här sitter jag ensam ändå. Och det känns faktsikt bra.

Jag förklarar mer en annan dag.

A Part of your mind
Postat av: sov gott:)

Ensam men så söt... vet vem jag drömmer om i natt iaf...

2010-10-02 • 05:03:54
Postat av: sara

Jaa det är verkligen skönt att vara själv ibland =))

2010-10-02 • 08:43:14
Postat av: Zara

kan du inte skriva ett inlägg om s.k. emotjejer? :d HAHA vad du tycker om dem alltså.

typ svart hår, piercingar, ev tauttueringar. viserligen kan de se ut på väldigt olika sätt, men du fattar kanske vad jag menar :) folk som har en stil som sticker ut. eller gillar du bara blonda bimbos? :D hihi tack på förhand

2010-10-02 • 10:45:40
Postat av: LOUISE NYBERG

oj, måste vara JÄTTEjobbigt att vara omringad av tjejer en hel kväll. Stackare!

2010-10-02 • 11:03:49
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: bamse

ensam är stark

2010-10-02 • 11:17:32
Postat av: Jessica



Inte för att på något sätt förringa storheten i din självvalda ensamhet , men jag undrar verkligen vart din vän Emils blogg tagit vägen? Saknar den oerhört.

2010-10-02 • 11:38:50
URL: http://fortrafflig.blogspot.com
Postat av: FB

Du sov ensam i natt. Okej. Jag åt lunch igår.



Zara >>>

Piercingar och tatueringar är inget signifikativt och utmärkande för personer inom subkulturen emo. Då får du nog omvärdera begreppet emo i din världsbild. Tror du att emo är svart hår, My Chemical Romance, piercing m.m. så är det endast den massmediala bilden och en allmängiltig bild. Emo är något annat.

2010-10-02 • 11:41:41
Postat av: s

jag vill bara åka hem till dig, krama dig, ge dig massa varm choklad, bädda ner dig och sätta på dear john eller något,

2010-10-02 • 12:08:40
Postat av: Anonym

Ja, eller så var du långt ifrån omringad av tjejer? Varje gång jag såg dig gick du runt ensam eller bara med nån vän, inte någon brud så långt ögat kan nå. När alla var ute och rökte hörde jag däremot kvävda skratt från tjejer som stod och garvade åt hur pinsam du var.



Och ni tjejer som kommenterar? Herregud skaffa lite självrespekt. Varför vill ni ligga med någon som har samlat könisar som man samlar pokémon-kort? Varför den starka längtan efter att få vara "en i mängden"?

2010-10-02 • 12:54:57
Postat av: anna

hur får man jobb i sunny beach ???

2010-10-02 • 13:05:21
Postat av: Lotta

Nej jag vill inte ligga med Nemo. Tycker dock att han är en söt prick som verkar vara lite vilsen här i livet. Måste ha varit stort för dig att dissa brudarna, inte utan att man blir lite nyfiken..

2010-10-02 • 13:31:18
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Sara

NEEEMOOO! vill bara ge dig cred för att du skriver så bra och för att du verkar vara en fantastisk kille. du vet vad som är bäst för dig och jag tycker du ska lyssna till det. ta vara på dina riktiga vänner som du vet alltid kommer ställa upp för dig, det är otroligt viktigt.

ha en fin helg!



PUSS.

2010-10-02 • 13:38:51
Postat av: Anonym

Jag kom till den här bloggen med fördomar (dumt jag vet!) Jag är otroligt glad över att du bevisade mig fel. Du är bra på att blogga, du skriver jäkligt personligt ibland och det är fint. Du är nog mer än folk tror, förresten handlar det ju bara att leva sitt liv precis som man vill och det gör du.



:)

2010-10-02 • 13:53:04
Postat av: mella

du låter som en ensam lite hundvalp ibland , blandat med dina ego-boost inlägg om hur bra du är socialt osv undrar jag om du intehar någon slags emotionellrubbning ? och det här med barturnén, kul att du är på väg mot en framtid som alkolist.. verkligen. undrar hur stolt du är när du sitter där 45 år gammal och har wiskeyfalskor gömda i bokhyllan. NÅN annan talang har du vel än att knulla och supa? jag skulle också kunna supaner mig varje helg och bjuda ut mig till yngrekillar, för tro mig tjejerna ligger inte bara med dig för att du är underbar utan för att du är känd, thats it.ta tag i dig för fan människa!

2010-10-02 • 14:02:06
Postat av: Amanda

Haha, du behöver inte förklara dig varför du sov ensam en natt. Det är ett helt normalt beteende ;)

2010-10-02 • 14:09:00
Postat av: Hanna

Nemo är bäst. Punkt slut.

2010-10-02 • 14:47:06
Postat av: Lizzy!

Haha fan vad du ljuger Nemo! Det klär dig inte ;) PUSS!

2010-10-02 • 15:02:02
URL: http://lizzyalander.blogg.se/
Postat av: flickan

Du ville inte ha någon för det är inte en utmaning längre?

2010-10-02 • 22:02:24
Postat av: Påhittaren Nemo

Rykten säger du hittade på det där, ingen brud kom fram och du fick inget...källan vill vara anonym

2010-10-02 • 23:51:11
Postat av: Oskuld

Du var oskuld innan kungarna av tylösand berättade några

2010-10-03 • 00:11:16
Postat av: emelie

skriver ner detta på en lapp!

2010-10-03 • 14:50:24
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: laila

haha det var så kul o se när folk skrattade åt dig. så o skryta att du kan få vem som helst är ju bara komiskt eftersom inga av oss tjejer där ville ha med dig o göra eller röra dig.

2010-10-03 • 15:38:48
Postat av: ¨David

Haha!!!!!

Jag att din mamma blev rätt så rövknullad av flera män. Är det därför du gillar och knulla med transar?

2010-10-03 • 15:45:23
Postat av: Sann

Ja, eller så var du långt ifrån omringad av tjejer? Varje gång jag såg dig gick du runt ensam eller bara med nån vän, inte någon brud så långt ögat kan nå. När alla var ute och rökte hörde jag däremot kvävda skratt från tjejer som stod och garvade åt hur pinsam du var.



Och ni tjejer som kommenterar? Herregud skaffa lite självrespekt. Varför vill ni ligga med någon som har samlat könisar som man samlar pokémon-kort? Varför den starka längtan efter att få vara "en i mängden"?

2010-10-03 • 15:46:08
Postat av: Anonym

Ja, eller så var du långt ifrån omringad av tjejer? Varje gång jag såg dig gick du runt ensam eller bara med nån vän, inte någon brud så långt ögat kan nå. När alla var ute och rökte hörde jag däremot kvävda skratt från tjejer som stod och garvade åt hur pinsam du var.



Och ni tjejer som kommenterar? Herregud skaffa lite självrespekt. Varför vill ni ligga med någon som har samlat könisar som man samlar pokémon-kort? Varför den starka längtan efter att få vara "en i mängden"?

2010-10-03 • 15:46:23
Postat av: Anonym

Ja, eller så var du långt ifrån omringad av tjejer? Varje gång jag såg dig gick du runt ensam eller bara med nån vän, inte någon brud så långt ögat kan nå. När alla var ute och rökte hörde jag däremot kvävda skratt från tjejer som stod och garvade åt hur pinsam du var.



Och ni tjejer som kommenterar? Herregud skaffa lite självrespekt. Varför vill ni ligga med någon som har samlat könisar som man samlar pokémon-kort? Varför den starka längtan efter att få vara "en i mängden"?

2010-10-03 • 15:46:40
Postat av: Anonym

Rykten säger du hittade på det där, ingen brud kom fram och du fick inget...källan vill vara anonym

2010-10-03 • 15:47:47
Postat av: Laila

Sluta ljug Nemo!



haha det var så kul o se när folk skrattade åt dig. så o skryta att du kan få vem som helst är ju bara komiskt eftersom inga av oss tjejer där ville ha med dig o göra eller röra dig. Det var du som gav ditt nr till tjejerna och dom flesta rev sönder lappen.

2010-10-03 • 15:50:15
Postat av: Anonym

men orka? vad fan håller ni på med. så jävla moget. gå och hata någon som förtjänar hatet i stället.

2010-10-03 • 16:40:48
Postat av: bea

"men orka? vad fan håller ni på med. så jävla moget. gå och hata någon som förtjänar hatet i stället."



håller med helt

2010-10-03 • 16:59:38
Postat av: Frida

Men herregud. jag såg dig hela den kvällen och som alla andra skriver så va de inte en enda tjej i närheten av dig. fan vilket skitsnack. jag gick däremot fram och sa några elaka ord medan mina vänner stod o garva. så skägg på dig. ingen vill ha en man med förgiftad snorre, se och lär.

2010-10-23 • 12:43:46
URL: http://haringen.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0