Words I only manage to say because of the fact that I left the country...

2010-05-12 • 10:15:08
Faktum är ju ändå att jag har ingen aning om känslorna hade varit likadana om jag hade stannat i Sverige. Kanske hade varken jag eller du känt någonting då..? Kanske blir allt såpass mer starkt, jobbigt och påtagligt för oss båda just för att jag just nu är 600 mil ifrån dig. Kanske inte. Men en sak är iaf jävligt säker...


Du
är den
enda tjejen som jag hade varit villig att dissa Sunny Beach för.

Du är den
enda tjejen som jag på allvar tror att jag hade klarat av att vara trogen med.

Du är fan du.




Jag. saknar. dig.

A Part of your mind
Postat av: a

Hur gammal bild? Men tyckte den var lite småsöt. Miss y <3

2010-05-12 • 15:35:37

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0