Veckoplaner:

2010-05-03 • 00:01:41
Veckan börjar så smått fyllas av saker att göra. Kul!
Hittils är detta saker jag vill/ska hinna med:


  • Träffa exet E. Lite nervöst faktiskt.
  • Träffa A.
  • Hälsa på Farmor som är skruttig.
  • Fotosession med lillsyster. Jag ska leka wannabemodell :)
  • Shoppingrunda med mamsen. HM is the shit :)
  • Arbetsintervju på Systembolaget Tisdag kl 13.00
  • Avskedsmiddag/fest hos Li på Onsdag eller Torsdag
  • Någon annan som vill boka dejt eller aktivitet? Hojta bara till! :)
I övrigt ska jag försöka gymma dubbelt varje dag denna vecka. Varför inte liksom? Har ju ändå inget jobb att tänka på kommande vecka och jag sticker ju liksom på Lördag. Kan lika gärna köra hårt som fan då sista veckan liksom :)

Och för att svara på en kommentarsfråga jag fick ikväll; Ja, jag kommer självfallet att blogga nere från Sunny Beach också. Kanske inte lika aktivt och så men jag vill ju ändå självklart dela med mig av vad jag upplever där nere. Skapligt ocensurerat blir det förmodligen också om jag nu pallar de... ;-)


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0