Sometime life´s a bitch.

2010-05-20 • 11:21:16
Livet här nere är bra! Känner mig fräsh och pigg faktiskt trots att gymmandet lyst med sin frånvaro på senaste tiden. Det är svårt att hålla sån disciplin alltså. Bara själva grejen är att jag inte super konstant 24/7 varje dag tkr jag är tillräckligt imponerande för att vara jag. Haha. Men jaja, det funkar bra i vilket fall! Tror på allt var att jag kommer klarar en hel sommaren denna gång om jag förtsätter i denna anda! :)

Men fan vad jag längtar till högsäsongen alltså. När allt säljande är sådär sjukt simpelt och allt bara rullar på. Man tjänar så sjukt mkt cash då asså. Man lever verkligen gött då. Natt och dag från hur jag lever nu. Nu lever jag som en tattar zigenar-unge :) Snyltar och har mig :) Haha!

Angående min resa hem så ser det fan mörkt ut. Visst har jag hittat en hyfsat billig resa hem men tillbaka hit sen ere svårare. Det kommer gå på åtminstone 3-4000 kr för tur och retur.. Och det tror jag ärligt talat fan inte att jag har råd med.

- Hur mkt jag än vill vara med på mammas stora 50årsdag/fest...
- Hur mkt jag än vill se lillsyrran springa ut på sin student...
- Hur mkt jag än saknar dig...

A Part of your mind
Postat av: Anonym

<^.^>

( )

( )

w w Uggla

2010-05-20 • 13:15:20
Postat av: Robin

Fan, ta bort den jävla ugglan.. blev ju svinrädd! :(

2010-05-20 • 14:05:35
Postat av: Valentin

Osunny å inte ha råd med flyg... Får väl se dig när jag komemr ned senare i sommar...

2010-05-20 • 17:13:04
Postat av: Natan

Jag då? Du vill väl se mig gå ut ettan! DET är stort om något !!

2010-05-20 • 19:44:09

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0