Onsdagstankar.

2010-05-05 • 21:41:58
Träffade A precis. Hon var över här på lite mys och prat. Tredje gång jag träffar henne på bara någon vecka. Kul! Hon är nog en av få människor man kommer sakna när man drar. Självklart är det några man kommer sakna men ja, det är fan inte många. Hon är verkligen en fin och bra tjej.

Generellt så känns de mesta i mitt liv väldigt bra just nu. Känns som jag lämnat landet med lite "fanan i topp" typ. Inte ordagrant men, ja.. Skulle man gå efter uttryck som "Lev för dagen" och "Lev i nuet" och sånt där.. Ja, då skulle jag fan betrakta mig själv som riktigt lycklig och tillfreds just nu.

Jag är frisk. Jag är hyfsat tillfreds med mitt utseende. Jag har en fantastisk sommar framför mig. Jag har även slutit fred med många gamla profiler i mitt liv. Jag har inte mkt otalt med folk längre. Har inga egentligen ovänner i nuläget. Iaf inga ovänner som jag egentligen bryr mig om... Så det är skönt.

Självklart är det också ett väldigt stort extra plus i kanten att man har några lösa jobb-alternativ ute till hösten också... :-) Jag mår ganska bra helt enkelt!

Skön och väldigt ovanlig känsla!

A Part of your mind
Postat av: a.

i will miss u to.

2010-05-05 • 21:56:21
Postat av: Patrik

Let life happen!

2010-05-06 • 02:51:07

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0