My week.

2010-05-24 • 19:35:30
Fan vad skönt det var att gymma idag. Så jävla gott att vara tillbaka på mitt gamla fina Svenska gym! I missed it baaadly.

Övriga veckoplaner?

  • Få lön och därmed betala massa skulder och sedan boka flygresan tillbaka till Sunny för den 6:e Juni
  • Gymma som en jävla galning. MINST en gång om dagen.
  • Införskaffa mer småsaker som kan vara nödvändliga till sommaren. Solglajjor, Klocka, strumpor, hårvax etc etc.
  • Färga håret, klippa mig och fixa lite andra utseendeprylar..
  • Mamma fyller 50 år i morgon. Så det blir lite morgonfirande för modern i morgon bitti. Fast det är på Lördag som den stora festen äger rum! Så Fredag kväll ska delvis gå till förberedelse inför den... Men efter det, utgång kanske? Får se om Gayen, Leo, Dennit mfl är sugna...
  • På Torsdag ska jag se syrrans avslutsningsshow på Fryshuset. Ja, hon går ju sång där och tar studenten nästa vecka...
  • Umgås med A så mkt jag/vi kan och hinner <3

Bruno Mars lägger fan dom bästa sångfeatsen just nu. Makalösa. Denna är inget undantag. Jag tänker Jason Mraz när jag hör denna. Jag tänker sommar. Jag tänker musikorgasm. Kandidat till årets sommarplåga månne?



I vilket fall, bäst just nu:



A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0