Min Tisdag.

2010-05-25 • 17:12:30
Bra dag so far! Enda sura var att jag va tvungen att dra från babe redan kl 8 i morse då vi skulle ha morgonuppvaktande för mor min. Men what to do? Family comes first. Så vi gav henne lite uppvaktning här hos henne vid 9-snåret med lite presenter och så. Men jag ska inte förneka att jag nästan hellre hade legat, degat och myst i sängen med babe hela morgonen istället :)

Sen bar det av mot gymmet och sen vidare ut på stan. Betalade av skulder och räkningar på typ 8500 kr. Kändes halvkul men och andra sidan jävligt nödvändligt. Är i princip skuldfri nu vilket känns jävligt gött. Nu är det bara resan tillbaka till Bulgarien som ska bokas/betalas.. Hur jag ska lösa cash till den är en annan femma :) Men det löser sig nog. It allways do :)

Right now as we speak så sitter vi alla syskonen hemma hos mamma och filar på uppträdandet tills på Lördag. Det kommer bli riktigt bra ska jag säga er. Hon kommer älska det. Jag är redan klar med min del så jag beslutade mig för att blogga lite istället. Dom andra sitter med pennan i högsta hugg :) Det kommer bli en given succé! Believe you me!

Koncenterade syskon minst sagt:




Så ikväll då? Först och främst ska jag se på Bajen på TV4 Sport. Förmodligen blir det väl torsk som vanligt.. Fucking jävla katastrofalt att vara Bajare just nu. Usch och fy.. :/ Men men, what to do. Ändå skönt att TV4 Sport sänder alla de matcher man inte kan se live med Bajen (bortamatcherna)... Även om dom är så genomusla så är det ändå skönt att se dom. Men snälla gud, ge oss tre pinnar ikväll. SNÄLLA?!

Sen efter det då? Ja du, planerna för i afton är väldigt lösa och oklara. Bio? Studentskiva? Chillkväll? No idea. Time will tell :)

A Part of your mind
Postat av: joanna

Hej! Great blogg! Men vad hände med Li? fick hon nytt jobb? flyttade hon hem? (:

Kramar

2010-05-26 • 13:37:39

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0