Ikväll ska jag dricka en shot :)

2010-05-18 • 23:00:45
Fick ett spontanryck i afton. Jag carefacade jobbet. Jag sket i cheferna. Jag tog min dator och gick iväg. Jag ville läsa din blogg. Jag ville läsa facebook. Ja, jag orkade hela enkelt inte. Jag har planer på en rehab resa hemåt. Det vore guld att åka hem och uppleva mammas 50årsdag, syrrans student samt att träffa dig i någon vecka. Jag vill hitta någon resa med överkomlig pris. Frösöker få mamma att sponsra. Löser det sig så vore det så grymt. Bort sett från överstående så vore de sjukt kul att dra en fet runda med Leo och Gayen för att sedan dra ner till Sunny igen i mitten på Juni. När alla är här liksom... När allt har kommit igång på allvar. Ja, ni fattar vad jag menar. Nej fan, nu måste jag gå ut och jobba lite... Innan cheferna kommer in och grinar och får mens på mig.

'

Ja, jag vet. Jag har blivit fett blek här nere. Ledsen för det :)


A Part of your mind
Postat av: Anonym

CopyCaT!

2010-05-19 • 10:57:45

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0