FORZA HAMMARBY <3

2010-05-07 • 17:30:35
Nu bär det av mot Söderstadion för att se mitt älskade Bajen förhoppningsvis rövnulla ynkliga Brage (Ja, det är ett lag. Dom heter så). Men men, man ska ju kanske inte vara fööör kaxig såhärpå förhand för då brukar det ju gå som det går.. Men det bryr jag mig inte om i nuläget! Jag är glad, taggad och positiv! Vi tar tre poäng idag trots att våran i särklass bästa spelare (Linus) är avstängd.

En trevlig värdig sista kväll i Sverige. Live fotboll i solsken med storebror och pappa. Sen senare kommer Charlie hit. Då ska vi göra de sista finslipningarna på packningen och sen glo någon rulle... För sen bär det av rätt tidigt till Arlanda i morgon bitti. Skulle tippa på att vi drar från mig runt 8-tiden i morgon bitti :)

Life is good.





Kommer sakna dig ikväll älskade Linus :/

A Part of your mind
Postat av: Jocke

Brage vinst, vem är förvånad? Värmdö IF höll ju på att slå Bajen för några veckor sedan

2010-05-07 • 21:19:01
Postat av: Jocke

Brage vinst, vem e förvånad? Värmdö IF höll ju på att spöa skiten ur Bajen för några veckor sedan.

2010-05-07 • 21:21:12

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0