New week coming up!

2010-05-30 • 20:17:36
Jag blir sjukt nervös när jag ser blinda människor på T-baneperronger. Haha. Är jag ensam om det? När dom bara vingar  runt sådär bara decimeter ifrån spåret med sina käppar. Absolut, man vet ju att dom till 99.9% säkerhet har stenkoll på vad dom gör.. But still. Jag blir ändå helt nojjig och nervös när jag ser dom. Usch. Jaja...

Söndagsångesten lyser med sin frånvaro! Kanske är det för att man inte jobbar? Haha, ja förmodligen! :) Anyways. Min kommande vecka är verkligen helt jävla tom. Visst.. Slutet av veckan händer det grejor. Men början på veckan är lika blank som en nypolerad saab. Får väl fokusera enda familjehäng och gym antar jag :) Slutet av veckan dock:

Torsdag - Eventuellt besöka mitt gamla jobb på Värmdö för deras sommarfest.
Fredag - Syrrans student. Utspring och mottagning. Slutskiva? Orka? Njaa...
Lördag - Flyget går 18.20 från Arlanda... Back to paradise :)

Övriga saker att göra i veckan? Gymma! :) Om någon vill träffas eller hitta på något... Just give me a call :) Ja, så mobbad är jag. Att jag måste efterlysa umgänge här i min blogg. Haha :D Förresten, jag sökte in till Paradise Hotell ikväll! Haha. Folk har sagt åt mig flera ggr att jag borde det så jag tänkte.. What the hell. En ansökan kan man alltid slänga in :) Kommer ju ändå aldrig komma med ändå så.. Men men :)

Trevlig Söndagkväll to you all :)

A Part of your mind
Postat av: S

Det där om Paradise Hotel... NAJS!

Om du kommer med. OM, så kommer din blogg bli ordentligt stor. Kolla bara på Cimon till exempel.

2010-05-30 • 22:16:32
Postat av: ???

Vart tog den efterlängatde tjejen vägen....??

2010-05-31 • 11:23:39
Postat av: robbah

du kan fan komma med!

2010-06-01 • 15:48:53
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0