It´s getting closer...

2010-05-05 • 11:13:44
Sry för inaktiv blogg denna vecka.. Men jag har bara så satans mkt att göra dessa dagar så bloggen kommer lite i kläm. Vilket självklart inte acceptabelt men det finns heller inte så mkt att göra åt saker. Ska dock försöka skärpa mig!

Vilken jävla runkoperatör Tre är alltså! Dom har dragit dubbelfaktura av mig denna månad. Bra autogiro. Snyggt. Istället för 620 kr så har dom dragit 1240 kr. Hur fan ska jag nu ha råd med kläder idag? Hur fan ska jag nu ha råd med taxin från i helgen på 600 kr som dras typ idag eller i morgon? Helvette! När jag ringer upp dom så säger dom att det enda dom kan göra är att: 1. Skicka ett utbetalningskort... På TISDAG! Är jag hemma då? Nej. Andra alternativet var att jag skulle få nästa månads faktura gratis. Men det hjälper ju mig mkt?! Jag behöver ju verkligen cashen nuuu! Badly! Helvette! Piss-operatör...


Annars då?

Vilken skön dag igår! En arbetsintervju, två gympass, middag hos mamma och Bajen fullständigt MOSADE Assyriska. Linus Hallenius! Vilken stjärna alltså! Han är verkligen i en klass för sig i Bajen! I hela Superettan fan! Dock är jag liiite nervös att han kommer bli värvad jävligt snart av nån större klubb...:/ De vore ju så surt. Hoppas hopppas hoppas vi får behålla honom iaf säsongen ut :) Ska försöka gå och se Bajen-Brage på Fredag om jag kan lösa cash-frågan... Det känns som en trevlig värdig sista kväll i Sverige :) Dock är ju Linus dessvärre avstängd den matchern... :(

Just det. Jag va ju som sagt på arbetsintervju igår på Systembolaget. Det är lite komiskt. Jag var inte ett dugg nervös. Jag var hur trygg, soft och skön som helst.. Och man märkte verkligen på dom att dom tyckte detsamma om mig. Men det blir ju så när man redan har andra sommarplaner. När man egentligen inte vill ha jobbet helt.. Då kan man slappna av på ett annat sätt. Vad jag var på intervju för var ett halvtids sommarjobb... Vilket inte är särskilt intressant i mina ögon. Dock sa jag till dom att jag mer än gärna jobbar för dom i Höst. Dom kunde inte lova något då men bad mig att återkomma i höst. Värt. Sen när jag gick från intervjun så ringde dom från ett annat jobb och frågade om jag ville komma på intervju. En nyöppnad matbutik i hammarby sjöstad... Så typiskt att allt kommer nu när man liksom spikat Sunny Beach! Aja, även till dom sa jag iaf att vi kunde höras i höst igen.. Och dom bad mig återkomma då. Känns ändå rätt bra att ha lite saker på G till hösten! :-)



3 dagar kvar.


A Part of your mind
Postat av: johanna

därför tar man bussen istället för taxi :) ett antal hundralappar billigare :D

2010-05-05 • 17:16:33
Postat av: willé

apropå ingenting, vad hände med radio grejen som ni skulle spela in?=)blir de inget?

2010-05-05 • 20:52:35

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0