Torsdag.

2010-03-25 • 21:53:32
Shit vilka sjuka sköna jävlar ni är alltså. Mina älskade läsare. Kungliga svar på föregående inläggs fråga. Ni är ju fan bäst. Inte konstigt att ni bäst dock.. Jag skriver ju världens bästa blogg så. Något annat än världens bästa läsare kan man ju inte ha :)

Förlåt för uteblivet bloggande idag. Det har varit fullt håll igång all day long idag.

  • Jobbade först.
  • Sen tittade jag förbi pappas debut som Kantor på mässan på Allhelgonakyrkan. Han var duktig och jag blev lite stolt!
  • Sen blev det solariumbesök med efterföljande gymbesök.

Nu kom jag precis hem till min enkla boning hos far min. Det vankas Fullkornspaghetti, Lammkorv och färskpressad juice.

Dom sa förresten på förskolan idag att dom var väldigt nöjda med mina dagar där so far.. Så dom ville även att jag kör Mån, Tis och Onsdag där nästa vecka också. Sweet.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Gottgör de me ett inlägg då =)<3

2010-03-25 • 22:08:33
Postat av: robbah

solarium innan gym. där säger jag ifrån. Man blir trött av solarium.

2010-03-26 • 11:55:21
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0