Skumt agerande.

2010-03-08 • 12:16:26
Nu har Laila Bagge och Niclas Wahlgren gift sig. Vet ni vad det konstigaste med hela detta är? Laila heter numera Laila Bagge Wahlgren. Hon behåller alltså det namnet hon en gång i tiden tog av hennes ex man Anders Bagge. Visst, förmodligen beror det på att hon gjort sig ett varumärke med detta nam och bla bla bla... Men ändå. Hur sjukt är det inte? Och hur känns detta för Niclas Wahlgren? Hennes fru behåller namnet hon tog från sin tidigare man. Nu har hon alltså två efternamn... Två namn som hon tagit av två olika män. Hennes riktiga ursprungsnamn, det är bara borta. Riktigt jävla skevt i mina öron. Hon verkar inte helt klok den jäntan.


A Part of your mind
Postat av: Anonym

Oj vilken deja vu jag fick nu. Nästan som att jag redan läst det här inlägget nånstans? Hmmm.



http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2010/03/skarpning-laila-bagge

2010-03-08 • 14:49:23
Postat av: Anonym

har du börjat följa alex blogg igen nemo?

2010-03-08 • 16:02:22
Postat av: Nemo

Jag har alltid följt den bloggen.. Alex Schulman är Sveriges i särklass bästa bloggare och en fantastiskt intressant människa i övrigt också.



Och om det är något intressant och läsvärt där så är det klart att jag får "sno" det och skriva det här. Eller vadå, tkr ni jag borde skriva "taget ur Schulmans blogg" varje gång jag tar något därifrån? Är det ens nödvändligt?



Jag tror faktiskt jag har många läsare som inte läser hans blogg, och för dom är ju den läsningen fortfarande nytt, roligt och fräsht?

2010-03-08 • 16:18:45
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

"The best of bloggs" ta alla bra inlägg från alla stora bloggare och skriva i en egen blogg och berätta vem som egentligen skrivit den, så behöver alla bara läsa en blogg istället för typ 10st. Och de var nice att du skrev det här för inte fan läser alla Schulmans blogg.

2010-03-08 • 19:22:08

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0