ROOOAAAADD TRIIIIP!!!!!

2010-03-31 • 20:12:04
Ibland kan jag tycka att jag är den mest spontana, sjuka och softa människa som världen har att erbjuda! Det var snack om kryssning i morgon. Vi hade gjort event på facebook om skiten och ikväll skulle boysen boka våran hytt. Men vad händer? Jag får en snilleblixt. Jag kör en helomvändning. Här ska det inte bli någon satans kryssning inte...

HÄR SKA DET BLI ROAD TRIP!!!!!!

Jag ringer helt random till OKQ8 då farsan säger att dom brukar ha bäst priser och dealar när det kommer till biluthyrning. Och vad möts jag av? Det hade PRECIS ramlat in ett återerbud. Den ytterst vänliga killen i luren påpekar gång på gång hur glad jag ska vara av att det faktiskt finns en bil ledig.. Då det brukar vara fullbokad precis ÖVERALLT i hela Sthlm runt högtider som Påsk, Jul och Nyår.

Så vad väntade jag på? Ingenting! Jag bokade den givetvis! En sjukligt nice weekend-deal dessutom! 3 dagar till priset av 2. 950 kronor endast! Delat på 5 så blir det ju fan ingenting! typ 200 kr per skalle... Det enda som tillkommer sen är bensinkostnaden vilket heller inte kommer bli särskilt mkt då den söta lilla polon vi kör bara drar 0.7 liter i milen! Weeiiiiiihuuuu!

Och jaja, visst. Det kommer bli vråltrångt i bilen och jaja, vi får verkligen ha typ NOLL packning med oss. Men vad fan spelar det för roll egentligen? Vi ska på fucking jävla road trip! Påsken är räddad! Vi hämtar ut bilen klockan 14.00 på Fredag och ska sen ha lämnat tillbaka den klockan 14.00 på Måndag! Vågar påstå att dessa tre dygn kommer bli något utöver det vanliga! Någon som vill betta emot? :)

Bilens uppställning var från början tänkt att bli Jag, Gayen, Charlie, Putte och sedan med en oklar femteplats. Bilens femteplats-kval stod mellan Oliver, Dennis och sen även Haake... Men efter mkt om och men blir det till slut Dennis som kniper femteplatsen i denna smått magiska bil!

Preliminärt så känner jag att städerna som lockar mest i nuläget är Göteborg (Stenungssund, Uddevalla), Halmstad och Helsingborg.. Men även Linköping (Mjölby) är intressant. Vill ju komma till ställen där jag känner massvis med underbara partymänniskor! Människor jag saknar! Människor jag inte träffat på länge! Vart finns ni sötnosar? :) Sen är ju även tak över huvudet ett plus ;-) Haha!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD OCH TAGGAD!

Såå min automatiska följdfråga till er blir ju då såklart:

Vilka städer ska vi besöka och vilken dag? Hoppas verkligen på att styra upp 3 helt...wait for it...legendary nights i tre idiotsköna städer! Om någon även kan styra upp en tung kväll på Söndagen så uppskattas detta extra varmt då Söndagen är den uppenbart svåraste kvällen att få till en fet fest... Desto närmare Sthlm det är på Söndagen desto bättre också givetvis.. Då bilen måste vara inne på Bensinmacken klockan 14.00 på Söndagen!

Så kom igen nu folket! Ge mig lite förslag!?
Vart hittar jag festen och vilken dag? :)
(PS. Guldstjärna till de som hittar fet Söndagsaktivitet)

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Kul för han som kör :]

2010-03-31 • 20:35:30
Postat av: jess

Kom till Helsingborg på lördag, party :D inte så lugnt!!

2010-03-31 • 20:40:09
Postat av: sandra

helsingborg på lördag låter braa

2010-03-31 • 21:25:32
Postat av: Anonym

mysigt att ni kommer slira runt ute på vägarna, bakis ;D

2010-03-31 • 22:10:05
Postat av: Anonym

Kom till Uddevalla!

2010-03-31 • 22:32:26
Postat av: Anonym

jag röstar för uddevalla!

2010-03-31 • 23:02:17
Postat av: Anonym

2950 delat på fem blir ju typ 600?

2010-03-31 • 23:54:42
Postat av: Anonym

Det står 950 delat på fem, pucko

2010-04-01 • 01:49:03
Postat av: emmy

ODENSE ;) Viking i helgen juu!

2010-04-01 • 16:40:59
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/
Postat av: Robin ;D

Söndagen är ju självklart Norrköping då det finns Club Aqua en av sveriges bästa hardstyle club! Sen har du r&b och reaggehall club på stället under sen vanliga nattklubbar ;D sovplats kan bli lite klurig har bara 3 bäddar men golvet har ju folk sovit på förr!! Kanske kan styra en säng till ;P sen har ni ju bara en timme hem på måndag !!

2010-04-03 • 07:18:51

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0