Men herre min jävla skapare?!

2010-03-16 • 17:07:07
MEN SHIT! WOW! VAD ÄR DETTA LIKSOM!?

Eminem vs Lil Wayne: The Showdown


Mina två all time favoritrappare har släppt ett mixtape ihop. OCH DETTA HAR JAG MISSAT?! Detta SKA jag ladda ner nu. Hur bra lär inte detta vara? Kan det vara dåligt liksom? Shit, jag är typ nervös. Helt spänd. Haha. Exalterad!

Någon som hört detta redan? Ere fett?





Förresten! Efter att ha ögnat igenom era frågor på frågestunds-inlägget så skulle jag vilja fråga en sak. Skulle man möjligtvis kunna få be om några ICKE sex-relaterade frågor? :) Det hade varit något minsann! Haha. Nu har ni 4 timmar på er innan jag knåpar ihop mitt svarsinlägg :)


A Part of your mind
Postat av: Sean

Haha, varför ska alltid Eminem se så töntig ut i jämförelse med Weezy? Typ stå med en ful mössa och armarna i kors som nån liten pojkspoling.. men albumet ska jag också ladda ner, verkar som du sa, fett.

2010-03-16 • 17:43:38

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0