Måndag förmiddag.

2010-03-09 • 13:48:28
Jag tänker inte skriva nå mer angående E i denna blogg av respekt till henne. Inte mer än att jag önskar henne all lycka i framtiden.

Jag har signat upp mig för Stureby-Förkolor igen. Ni vet den där vikariepoolen där dom ringer nån dag då och då klockan 07.00 på morgonen och säger "Hej! Kan du jobba där och där idag?". Jag vet, jag gillar inte alsl koceptet i sig men när man befinner sig i den desperata ekonomiska situation som jag faktiskt ändå i är så kan man inte vara så kräsen. Då är alla slantar man kan få in nödvändliga och ja, för att inte säga ovärdeliga.

Jag var i kyrkan i förregår med pappa och hans tjej. Det var verkligen mysigt. Allhellgonnakyrkan på söder. Det är den mest besökta mässa i hela Sverige har jag läst. Av ALLA kyrkor liksom. Det är ganska anmärkningsvärt. Varför? Jo, för att alltihop är som ett enda stort AA-möte. Det är mestadels missbrukare i kyrkan. Det är sån fantastisk stämning. Alla är så vänliga, varma och goda mot varann. Och människor är så olika.. Det är en sån salig blandning mellan unga, gamla, rika, fattiga, kändisar och vanliga människor. En riktigt WOW-känsla när jag gick in där. Där ska jag spendera fler Söndag-kvällar!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Fight Club...

2010-03-09 • 21:41:59
Postat av: Anonym

Är du religiös? Vad tror du om Gud? Vad anser du om religion?

2010-03-11 • 15:16:58

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0