Ikväll smäller det! Finaldags!

2010-03-13 • 18:24:09
Jag är typ nervös! Haha. Varför vet jag verkligen inte.. Men det är bara så jävla spännande. Så ovisst! Är det inte? För en gångs skull skulle man kunna säga! Allt som oftast när det vankas final så det finns det ju ALLTID någon jättefavorit.. Men icke detta år! Och jag är faktiskt glad över att den där jättefavoriten lyser med sin frånvaro detta år. Det gör tävlingen och framförallt TV-underhållningen mkt bättre!

Jag är helt exalterad! Som ett litet barn på Julafton! Hur kommer det gå? Tippa känns omöjligt fan! Men någon av Salem, Manboy och Anna kommer ju ändå att vinna... Så känns det ju. Det känns rätt givet. Timoteij kan inte hota. Timoteij FÅR inte hota. Allt beror på hur alla dessa olika jurygrupper beslutar sig för att rösta... För om jag har förstått det rätt så är det TRE olika grupper av poäng som ska delas ut? Folkets poäng, Vanliga juryn samt den Europeiska juryn.. Så ja gott folk.. Det kan egentligen sluta hur fan som helst. Men Anna eller Manboy vinner nog..

Men vem av dom? Hmm... Annas låt är bättre. Manboy´s framträdande är vassare. Hmmhmmhmhmhmmh...Svårt. Jag går på magkänslan och säger Anna. Min favorit Darin ska nog vara glad om han kommer in på Top 5 känns det som. Balladerna kommer nog kriga i botten denna final.

Ha en fortsatt trevlig helg!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Dina spekulationer och magkänslo gissningar var ju fan klockrena. Duktigt!

2010-03-14 • 00:14:32

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0