Give it to me!

2010-03-24 • 22:27:11
På senare tid har jag väldigt ofta avslutat mina bloggdagar med att ställa en fråga. Jag märkte det idag när jag ögnade igenom min blogg. Då funderade jag på varför jag gör detta?! Då kom jag fram till följande slutsats: Jag gillar nämligen så mkt att vakna upp dagen därpå med massa spännande kommentarer att läsa! Så detta kommer jag nog fortsätta med... Inte varje dag självklart.. Men iaf ganska ofta :) Sen att det blivit mkt sexfrågor på senaste tiden är nog mera utav en slump... Eller så går jag väl bara igenom en kåtfas såhär direkt när man kommit in i singellivet igen, vad vet jag...? :)

Anywho.. När vi ändå är inne på ämnet sex så tycker jag att vi lika gärna fortsätter där! Kvällens fråga eller begäran rättare sagt är är följande:

Jag vill att alla läsare som orkar skriver ner alla de sjukaste ställen och sammanhang ni har haft sex i? Brainstorma ba! Kööör! Jag vill veta allt! Vem vinner? Vem kan bräcka vem? Vem av er är sjukast? Jag hoppas på riktigt kul och underhållande läsning bland kommentarerna i morgon när jag kommer hem från jobbet :) Men självklart ska yours truly själv slänga första stenen :)

Mina värsta ställen? Tjaaa... Det är nog inte så sjuka som ni säkert kanske tror.. Eftersom ni säkert tar mig för en persvers gränslös sexgalning.. Men några roliga har jag väl.. Så som ett Garage, Balkong, Bastu, Bil, Pool, Trappuppgång, Toaletten på nattklubben Cattelin (Klubben hette visserligen "Huset" back then).. Vad mer? Jag har blivit avrunkad och avsugen på en bio en gång men ALDRIG haft sex.. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite bitter över detta. Det är en grej jag definitivt vill ha någon gång!

What about you guys?

A Part of your mind
Postat av: h

Hehe, jag och min pojkvän hade sex längst bak i en buss. Jag satte mig lixom över honom, fast med ryggen mot hans ansikte (så ifall någon kollat bak hade de kanske trott att jag satt i hans knä) också hade jag kjol. Så det var bara av med troserna ;)

2010-03-24 • 22:42:24
Postat av: emil

En busshållplats, i kuddrummet på ett dagis, perrongen på Östermalmstorgs t-bana, på stranden i Grisslinge, i skogen, på några klippor i regnet, en kolsvart garderob, några krogtoaletter, avbytarbåset vid fotbollsplanen på Ekvallen i Gustavsberg, på ett biljardbord, diskbänk, trappuppgång, en hiss, balkong... hmmm... och säkert en massa andra ställen jag inte kommer på just nu.

2010-03-24 • 23:18:33
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: h

också.. en garderob, ombytesrum på affär, koja uppe i ett träd, busshållsplats, på en bänk bakom en skola, på skolans toalett, i en sjukhussäng, på ett flygplan, på en strand, i ett hav, ballkong, på frasses toalett och tyvärr i min farmors säng...

2010-03-24 • 23:23:17
Postat av: johanna

vad avancerat det verkar. det längsta jag har kommit är väll i poolen på ett badhus

2010-03-24 • 23:25:15
Postat av: Anonym

I ett vardagsrum med 4 till 5 åskådare (inte när alla gått och lagt sig, detta var under "festens" gång). Blivit avsugen på bardisken på en strandfest inför ca 20 åskådare. Trappuppgång till ett hotell. I en bastu medan dem andra som vi bastade med var utanför för att kyla ned sig. På balkongen till ett hotellrum.

2010-03-24 • 23:38:39
Postat av: ida

balkong med grannar som tittade på och det var ljust ute, krogtoa, soffan på fest där folk fanns i rummet, bil, svärföräldrars säng, pooler, diskbänk, trappuppgångar. och det var nog allt. 10.000meter klubben nästa.

2010-03-25 • 00:13:13
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/
Postat av: Matilda

I en kloak! Eller fattade inte att det var en kloak förrän vi skulle ta oss ut därifrån i mörkret och inte hittade ut och gick omkring och virrade runt i tunnlar i typ en timme (trodde vi skulle dö där nere) för att sedan komma ut genom ett litet hål i skogen, ca 1 km ifrån där vi gick in i ställen från första början.

2010-03-25 • 05:19:47
Postat av: J

i en grotta i grekland, på stranden, på terassen till en restaurang (som btw var stängd), toaletter, trappuppgång, på ett berg...

2010-03-25 • 08:48:48
Postat av: Anonym

Jag kommenterar innan jag läser övrigas, och jag är anonym men du kan ju kika på mitt ip så vet du ju ganska tveklöst vem jag är.. ;)



*I hissen från Värmdöbussarna upp till plattformen vid slussens tunnelbana. Inte alls skabbigt och urinstinkande. Vi blev utslängda av vakter.



*I lekstugan bakom dagis i Ängsvik. Vi hade ingen annanstans att ta vägen!!



* I ett klassrum i gymnasiet. Det visste du säkert redan. Det var lite osmart ju, för killen var bästa polare med killen jag strulade med för tillfället.



* I vilorummet på jobbet jag hade då (ett par år sen) på arbetstid. Det vidriga är att det kom en fläck på soffan där - som var kvar för alltid. (Inte från mig alltså, det var en manlig fläck)



* Mot en tvättmaskin på ett annat jobb, i omklädningsrummet. Även där var det på betald arbetstid.



Tror det var de mest "udda" ställena. Kan inte komma på nåt mer extraordinärt. Hejhopp.

2010-03-25 • 10:23:27
Postat av: Sara

Inne på Glade Viking i lounge bar..

2010-03-25 • 10:25:36
URL: http://apieceofsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

och åh. en fin omgång var ståendes, med öppet fönster, mitt på dagen, vänd ut mot gatan där folk gick förbi.. ja. charmigt.

2010-03-25 • 10:25:45
Postat av: josefine

jag tänker inte dra alla ställen, utan mer de där situationen är helt bisarr. i turkiet i hotellets pool när vi lekte med exets små bröder och sen när vi hade saw-maraton så typ pausade vi mitt i..

2010-03-25 • 15:12:32
URL: http://differentreflections.blogg.se/
Postat av: Anonym

På ett parkbord uppe på söders höjder mitt i vintern med utsikt över hela mälaren, i baksätet på en bil på olika ställen bland annat på din förra förskolas parkering, köksbord, duschen, skolkorridor på Östra Reals gymnasium, sugit av min kille medan han körde bil på E4:an, i skogen, klippor på en ö, blivit slickad på en offentlig studsmatta, i båtaktern på en motorbåt på en stor farled utanför vaxholm (dvs mkt publik), på en balkong, sen kommer jag inte ihåg mer.

2010-03-25 • 15:27:00
Postat av: Em

Jag har haft sex på ganska många udda ställen, bla i sunny ; havet, rio helius pool, stranden, balkong, hiss, mitt i tivolit(natten) och sen bara bakom en vägg där vem som kunde se.

Hemma i sverige är de dock inte lika roliga ställen, krogtoa, parkpuske, jacuzzi, min första pojkväns föräldrars nya soffa så de kom sagg där.. hahah.

Första gången jag hade sex så var det även hans första, då hade vi båda tröja, täcke och tydligen en aaaalldeles för liten kondom, för efter bara ngr sekunder fick han så ont och då såg vi att kuken va helt blå och hemsk! haha

2010-03-25 • 15:27:13
Postat av: Anonym

sjuka jävlar:P

2010-03-25 • 15:39:02
Postat av: willé

ängsviks dagis lekstugan va lätt de kungligaste

2010-03-25 • 17:27:38
Postat av: Anonym

På skotern i 10-15 minus, det var kallt men grymt gjort av killen.

2010-03-25 • 17:55:17
Postat av: Li

Sängen??

2010-03-25 • 17:55:54
URL: http://differentshade.blogg.se/
Postat av: Anonym

en balkong i Sunny Beach

2010-03-25 • 18:39:49
Postat av: Maja

Jag är nog alldeles för trist för att skriva ner mitt här:)

2010-03-25 • 18:56:04
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: seb

På en buss hem för ett tag sedan, skön främling de där.

2010-03-25 • 19:27:55
Postat av: Anonym

jag och min pojkvän hade sex back i en skåp bil.På motorvägen när hans pappa körde och transporterade en säng.

2010-03-25 • 20:46:55
Postat av: Emma

HAHA Sara.. den glade viking i lounge bar - då är vi två. Dock hade tydligen cheferna + några till suttit på nicks kontor och kollat på kamerorna....



annars en kul grej var i DK.. blev småsugna, körde av från motorvägen och in på en parkeringsplats. stod fler bilar på parkeringen och allt eftersom blev ju vår bil skitimmig!! haha men när vi var klara tutade vi glatt vidare=)



2010-03-25 • 20:52:40
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: shylips

Sjukaste var nog nar jag sog av en kille i en telefonkiosk i centrala london, for att sen ha sex med samma kille i en random tradgard dar innehavarna ringde polisen och vi blev arresterade.



Nu blir brorsan stolt...eh.

Ar klart avundsjuk pa dagiset i angsvik!:)

2010-03-25 • 21:03:29
URL: http://shylips.bloggspace.se
Postat av: Patrik

Måste ju hålla med Li, sängen är ju absolut det bästa stället även om man har provat på lite olika ställen utomhus och nån buss en gång.

2010-03-25 • 22:11:30
Postat av: Anonym

Bland annat på ett höloft i ett stall, i ett utkikstorn, i ett vindskydd i en skog, i min morsas bil, på en krogtoa... Det är svård att komma ihåg alla ställen ;)

2010-03-25 • 22:23:18
Postat av: A.

krogtoalett, jacuzzi, bastu, bardisk på den glade viking, diskbänk, köksbord, duschen oså =)

2010-03-25 • 23:22:27
Postat av: S

PÅ en kajak/kanot (fattar fortfarande inte skillnaden) ute i havet i Thailand, Bilen utanför arlanda, i bubbelpoolen i badhuset, i duschen i träningshallen när resten av laget fortfarande tränade, på en trampolin i träningshallen...

2010-03-25 • 23:29:44
Postat av: seb

glömde Jacuzzi,duschen,altanen (stackars knän)

soffan på altanen.gräsmatta,sängen när ett gäng låg bredvid,buss,soffa, badrumsgolv...

2010-03-26 • 00:30:15
Postat av: Haake

Toppen på Gran Canarias högsta berg. Tåg, krogtoaletter. sjukhus. högstadieskola. gymnasieskola. Skolsal brevid 40 andra elever. Fest mitt bland folk. Badhuset i poolen, bassängen, bastun och gymmet. Fritidsgården. Tysk nudiststrand. Avusgen på en byggnadsställning 30 meter upp. Gränd på stan. Under en spelning på storsjöyran. Buss. Chefernas toalett på DGV, Loungen DGV. Toalett DGV. Apollos kontor på Gran Canaria. Under en musiksoare på Garbos. Jadu. Finns nog oändligt. Sprutat på ett guds hus i Sunny.

2010-03-26 • 02:45:43
URL: http://inteokej.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Sprutat på ett guds hus i Sunny."



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag dog lite där.

2010-03-26 • 09:58:16
URL: http://niki.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0