Frustration!

2010-03-23 • 20:55:08
Jag har känt mig krasslig nu i ungefär 10 dagar. Jag känner mig allmänt ganska svag och hängig liksom... Det är ingen fara med mig sådär men jag orkar typ nästan ingenting. Jag är trött nästan hela tiden och hostar en del.. För att inte tala om mornarna. SATAN vad trött jag är då! Jag hostar dessutom gul/grönt släm lite grann ibland.. Ja, jag vet. Fräsht. Vill ni ligga med mig nu? Tänkte väl det.

Anyways... Vad jag ville komma till var hur detta går ut över gymmandet. Jävlar vad man märker skillnad alltså. Man orkar fan ingenting på gymmet när man är "krasslig". Kanske är det dumt att ens träna när jag mår såhär men det skiter jag faktiskt i.. Jag vill fortsätta gå ner i vikt så jag är snygg och smärt till sommaren så jag har ingen tid för att vila... Men det är dock jävligt tråkigt och frustrerande att inte alls orka lika mkt som för typ 2 veckor sen... =/

A Part of your mind
Postat av: ida

när det är gul/grönt håller det på att gå över :)

2010-03-23 • 22:55:09
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0