From me to you.

2010-03-25 • 23:36:01
Kan alla prettofyllda snustorra översvenska stentråkiga genomgoda moralkåta mammawannabes sluta läsa min blogg nu, tack?

Jag är kanske elak. Ibland. Absolut. Men det är den jag är liksom. Och det är inget jag planerar att göra någonting åt just nu. Inga radikala personlighetsförändringar på G liksom. OCH OM NI INTE GILLAR DET SÅ SLUTA TITTA IN HÄR! DETTA ÄR MIN BLOGG OCH JAG SKRIVER VAD FAN JAG VILL HÄR.

Jävla idioter. Sluta grina. Blir så satans trött alltså.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

sluta skriv att vi ska säga vad vi tycker då. Om du frågar en fråga, klart som fan man svarar ärligt. Herregud där tänkte du inte långt.. äckliga människa!

2010-03-26 • 16:05:17
Postat av: Sean

Jo, läs inte hans blogg istället för att kommentera om du ska vara en prettofylld snustorr översvensk stentråkig genomgod moralkåt mammawannabe.. . Var det så svårt?

2010-03-26 • 16:49:10
Postat av: Natan

Hahaha! Ordet "Översvensk" är väldigt lustigt!

2010-03-29 • 23:26:32

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0