En mardröm och en komplimang.

2010-03-22 • 17:01:28
Fy fan vad jag mådde kasst i natt. Det var helt sjukt. Det var verkligen något out of this world. Jag förstod inte varför heller.. Jag menar, visst.. Det var Söndagkväll och så. Men detta var ingen vanlig Söndagsångest. Jag har inte ens en särskilt hård helg bakom mig. Snarare ovanligt lugn. Jag var helt förstörd i natt. Jag var inte trött för fem öre men gick ändå och la mig vid 12 eftersom jag skulle jobba idag.. Och jag låg bara och stirrade i taket och timmarna gick. Jag tror jag somnade runt klockan 3 ungefär.. I tre timmar låg jag bara där och gjorde exakt ingenting. Jag tänkte på så mkt saker.. Men idag minns jag inte någonting av de jag tänkte på. Så jävla sjukt. Jag bara låg och mådde uppriktigt sagt piss. Jag kände mig svag, ynklig och var bara så jävla ledsen. Det är så jävla konstigt att prata om för nu idag så är det helt lugnt med mig. Det var bara precis igår kväll. I natt. Och det är verkligen ologiskt då jag ändå mår relativt okej just nu. Förhållandevis bra liksom. Jag har fått en del jobb på senaste tiden plus att livet i övrigt funkar rätt okej just nu.. Så gårdagkvällen kom verkligen som en rejäl käftsmäll. Glad att den är över dock.. Nätter som i natt vill jag inte uppleva igen. Fy fan.

Ska vi prata om något roligare istället? Det tycker jag nog. En tjej addade mig på facebook igår.. Och i vanlig ordning så frågade jag vem hon var, vad hon ville mig och lite sånt innan jag nu eventuellt skulle acceptera... Man vill ju checka av liksom.. Ännu desto mer angeläget blir dessa rutinfrågor när man dessutom inte har några gemensamma vänner heller. Då svarar tjejen att hon sett mig ute ett par gånger och letat upp mig på facebook. Jag frågade varför och hon svarade "måste väl varit ditt utseende antar jag :$".. Och ni som känner mig vet ju ungefär hur jag funkar här. Ni som vet hur jag funkar vet också att det är sånt här som jag brinner för. Som jag typ lever för. Komplimanger. Hyllningar. Det spelar ingen roll om det är en tjej som tycker jag är snygg, en förälder som tycker jag är duktig på mitt jobb eller en lagkompis som tycker att jag gjorde ett snyggt mål. Positiv kritik är som en evighetsorgasm för mig. Det betyder så äckligt mkt för en bekräftelsekåt stackare som jag. Och detta händer ändå då och då... Att folk addar mig såhär. Att dom sett mig ute och sånt. Då undrar man... Varför går dom inte fram på krogen istället? Det är ju bara lilla jag! Fattar dom att jag skulle dött av nöjdhet om jag fick en sån komplimang IRL på krogen? Nej, förmodligen fattar dom inte det eftersom dom inte känner mig... Men ja, förhoppningsvis vågar Sveriges tjejer liiiite mer nu i framtiden! :) My advice to you girls of Sweden!






Nu: Innebandy på Värmdö!
Senare: Boston Tea Party - Bästa TV-programmet there is!


Smell ya later

A Part of your mind
Postat av: Patrik

Låter ju helt sjukt att hon sett dig på krogen, ni har inga gemensamma vänner och har alltså inte pratat med varann tidigare? Man undrar ju hur hon lyckades hitta dig på facebook om hon "bara sett dig ute ett par gånger". Men håller med, komplimanger IRL känns ju alltid rärr mycket roligare.



Ångest på söndagkvällar är nog tyvärr inget som du är ensam om. Men jag kan slå vad om att du inte hade några sådana problem när du var tillsammans med E och låg och kollade film på söndagkvällarna?



Du är social och gillar att ha massa folk omkring dig(gissar jag). Nu har du ju hängt med massa folk i helgen och när man då helt plötsligt är själv så kan det nog bli så att ensamheten kommer över en...

2010-03-22 • 17:35:59
Postat av: Nemo

Fel av mig. Rättelse. Vi har EN gemensam vän ser jag nu - Klubbchefen på klubben hon sett mig på flera ggr... ;-)

2010-03-22 • 17:39:51
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag öste guld över dig en kväll för ett par månader sen, och du stod bara å skrek åt mig att jag ljög, hittade på osv...menmen.

2010-03-22 • 18:54:58
Postat av: Anonym

Mådde också skit igårnatt låg uppe till 4 tror jag..

2010-03-22 • 19:45:49
Postat av: Anonym

Vilken Sandra?

2010-03-22 • 20:19:31
Postat av: Anonym

bild 1: - "it puts the lotion on its skin or else it gets the hose again! put the lotion in the fucking basket!"



bild 2: manlighet i dess renaste form

2010-03-22 • 20:19:34
Postat av: Josefin

Jag säger ju jämt hur jävla lovely du är. Uppenbarligen lyssnar du inte. Du lyssnar aldrig på mig.



2010-03-23 • 02:01:46
URL: http://kolapudding.blogspot.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0