En helt ovanlig vanlig kväll.

2010-03-19 • 13:03:43
Jag träffade en tjej på krogen för någon månad sen. Vi surrade lite casual där men inget mer... Hon var glad, trevlig och såg väldigt bra ut. Men det blev inge mer än bara lite allmänt prat på krogen. Sen fann jag henne på facebook för en tid sedan. Ja, alltså jag letade inte.. Mera nästan utav en slump kan man säga. Jag addade henne och vi började maila lite. Efter det har vi sms:at lite och snackat om att ses någon dag över en film eller så. Igår kom den dagen. Jag var faktiskt nervös. Som jag nämnt tidigare så träffar jag i princip aldrig tjejer när jag är nykter. Och om jag gör det så handlar det om goda tjejkompis liksom. Tjejer som jag verkligen känner sen lång till tillbaka. Jag gör ALDRIG något i den här stilen....

Hon kom iaf hem till mig. Vi började prata om allt mellan himmel och jord. Det var inte svårt någonstans. Allt flöt på. Det var liksom aldrig några obekväma tystnader. Vi gick igenom bådas respektive liv och uppväxter.. Det var intressant. Hon var 91:a men i snacket kändes hon mkt äldre. Jag hade slagit vad med mig själv på förhand om att jag skulle irritera mig på småsaker hos henne. Jag skulle tycka hon va korkad och omogen. Ungefär som man alltid tycker med yngre tjejer... Men sånt som man dock ser mellan fingrarna på när man träffar dessa tjejer på krogen. Då ser man inte deras insida. Då ser man bara deras utsidan. Men denna tjej överraskade mig iaf positivt. Hon hade en insida. Hon hade en mognad och ett intellekt som skillde sig från den vanliga young hoen. Det var spännande.

Sen hade vi sex. Vi hade nyktert sex. Hon var grym. Jag var grym. VI var grymma. Det var häftigt. Vi pratade även ganska länge efteråt om själva grejen.. Hon hade inte läst mitt blogginlägg om det men hon var väl medveten om att killar lätt tror att tjejer blir kära i dom. Att killar generellt sett inte tror att tjejer kan hålla en nykter känslolös KK-relation på samma nivå som killar. Hon var nästan lite irriterad över detta faktum då hon verkade rätt bombsäker på att hon väääldigt sällan får onödiga känslor för killar hon har sex med. Varför ska killar ha så höga tankar om sig själva? Fattar dom inte att tjejer också vara lika kåta och känslolösa? Och alla vet att sex är tusen gånger bättre nykter, varför tänker inte folk oftare på det? Detta var ord som klingande som vacker musik i mina öron. Hon bakade en ljuvlig välsmakade sockerkaka för min öron. Halleluljah!

Jag tänkte sedan länge på allt... När jag låg där i sängen...hela situationen...och sen insåg jag att, ja, detta var fan första gången jag hade nyktert sex med någon som INTE var min flickvän på många många år... För att inte säga någonsin typ. En lärorik och spännande kväll minst sagt.


I samma veva passade jag även på att gå med i denna grupp:




A Part of your mind
Postat av: Anonym

anledningen till att killar tror de, är för att tjejer ALLTID är gulliga, i princip. killar är vana vid det, därför blire inget nytt och spännande när en tjej är gullig i deras kk-relation. tjejer o andra sidan är inte så jävla vana vid gulliga killar nyktert. vi blir intresserade nästan direkt om någon är gullig nykter och ser bra ut. (och om man har bra sex) man börjar undra OM man nu har känslor. oftast äre bara ett pirr men de kan ju utvecklas till kärlek..

2010-03-19 • 13:21:29
Postat av: Anonym

pirrrr hxhx

2010-03-19 • 14:42:35

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0