Tisdag. Det närmar sig...

2010-06-29 • 12:45:24

Konstig spontankväll igår. Först satt jag med E på Söderhof och drack i solen. Sen gled Gayen förbi och sänkte en wiskey med oss. Sen när Gayen väl lämnat så drog vi på bio. Bion blev nya Beck som var helt okay. I beckmått mätt så var den faktiskt ovanligt bra. Men i vanliga filmmått mätt var den bara helt okej. Hehe.

Väl efter bion trodde jag att kvällen var över... Så vi gick och käkade och laddade för hemgång.

Men icke sa nicke... Vi träffa istället av en slump min vän Emelie Hagman och hennes dejt. Med dom så söp vi oss redlösa på först Söderhof, sen "Ojojoj" och sist men inte minst Soap.

Soap som btw måste vara Sthlms mest underskattade uteställe. Brutalt bra musik där! Bara ett fett dansgolv som fattas. Då hade fan det stället varit helt ultimat!

Jävligt konstig vecka. Mkt ska göras. Både roliga och tråkiga saker. Det är svårt att skriva om som ni vet.. Men ja, jävligt mkt händer. Jävligt mkt ska hinnas med. Min resterande vecka ska bestå av:

- Middagar
- Möten
- Gym
- Shopping
- Klippa håret
- Träffa mina närmaste

Förresten, vilken underbar seger i förregår Bajen! Det är väl själva faaan att när man väl beslutar sig för att INTE gå på en hemmamatch.. Ja,  ska dom piska topplaget Landskrona med 4-1. Haha. Så jävla illa. Men men, jag väljer istället att glädjas åt den underbara segern! Istället för att vara bitter över att jag missade den live...


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0