Tillbaka "hemma"...

2010-06-08 • 14:28:38
Skönt med lite perspektiv. Så jag förstod hur allt egentligen låg till.

Tillbaka i Sunny Beach. Sedan jag anlände i Lördags har det varit ganska fullt upp. Och då menar jag inte fullt upp i form av jobb och sånt. Nej, snarare fullt upp i form av mongolid-fylla. Jag har varit fullständigt meningslös. Sprungit runt i konstiga kostymer och typ naken. Hoppas och skrikit och dansat. Haha. Det har varit helt jävla sjukt.

Matt, Robin och Dennis är nu också på plats vilket är helt ljuvligt. Love it självklart! Mindre älskvärt då att både Robin och Oliver fick sparken igår. Anledningar vill jag egentligen inte gå in på av respekt till dom... Men ni som känner dom vet säkert vad det handlar om. Sjukt tråkigt och ovärt i vilket fall... Dom har dock båda redan börjat jobba på Tropicana och fått fina villkor där. Så jag får ändå ha dom omkring mig i sommar vilket är sjukt värt och viktigt!

Just nu är egentligen första gången sedan jag kom hit som jag kan tänka klart. Som jag faktiskt är någorlunda nykter... Ändå har jag fan slaktat 4 bärs och 2 smirnoff idag på dagen. Haha. Men jaja, som sagt.. Senaste dagarna är en dimma. Det är inte så att jag minns dessa saker jag skrev om över själv. Nej, det är snarare andra som berättat det för mig :) Haha.

Staffparty på Fredag. Vad vi ska göra är oklart och förblir en överraskning. Självklart sjukt kul och spännande! Basshunter spelar också om typ 10 dagar. Han blir första konserten för sommaren. Sjukt taggad och förväntansfull inför det.

Saknar Leo och Gayen. Mina hjältar där hemma. Men jag är säker på att ni håller fanan hög där hemma. Love you both sjukt mkt. Det vet ni hoppas jag <3


Tydligen är Eminems nya platta ute nu! Ladda ner skiven och ge mig en recesion NU! Jag har själv inte tid att göra det nu. Men shiiit vad förväntansfull och nervös jag är inför att höra den! SHIIIIT! :) Enda låten jag hunnit med att lyssna på är den som Lil Wayne featar på. Shiiit! Hur sjuk är Em här? Hur sjukt flow?




Nu börjar jag jobba om 2 timmar. Dags att get shitfaced kanske? Ja jo, det känns lägligt! Dock är nya reglerna rätt skeva. Och jag har ju skaffat mig lite dyrare finare rutiner eftersom jag sitter på lite skönare bättre villkor. Dricker tex bara smirnoff ice och finshots på kvällarna... Jag kommer förmodligen få en snygg räkning på Söndag. För då funkar det. Varje Söndag får man lön och räkning för veckans drickande. Dom drar allt drickande på lönen... Så om jag fortsätter dricka såhär "dyrt" så lär jag inte få nån lön. Putte tex ligger på 540 leva (2500 svenska kr) minus på sitt drick-konto. Hahahaha :) Så jävla skev kille! :)

Säljandet har dock gått bra såhär i början. Igår dunkade jag tex 48 biljetter på dagen.. Och sedan 60 på kvällen. Vilket är grymt jävla bra för att vara såhär tidigt på säsongen. Så ja, den gamla räven kan än :)

Och ja, jag mår fortfarande  rysligt dåligt. Så fort jag börjar tänka. Så fort jag blir lite för nykter. Men det blir lättare när man dricker hela tiden och är omkring människor man älskar. Då blir det enklare att koppla bort det och istället fokusera på att bara ha kul och leva livet <3

KRAM TILL ER ALLA DÄR HEMMA <3



Bäst just nu:


A Part of your mind
Postat av: Anonym

jag vill veta vad som hänt! Nu när du har lösen kan du väl berätta, pliiiiz

2010-06-09 • 13:57:07

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0