Söndag utan Söndagsångest.

2010-06-27 • 13:21:42
Fan. Sorry för det fullständigt katastrofala bloggandet på senaste. Sjukt mkt i mitt liv just nu... Det kombinerat med noll bloggmotivation gör att inläggen blir antingen skitdåliga eller så är det skit som jag skrivit om förut. Gayen påminde mig om det igår. Inte okej. Ska försöka bättre mig men det är svårt när glöden inte finns där liksom.

Midsommar var iaf lyckat! Vi åkte ut till en stuga på landet ingenstans (någonstans utanför Norrtälje) och grillade, lekte lekar och söp redlöst. En traditionell Svensk midsommar med andra ord. Mitt lag vann lektävlingen och allt var frid och fröljd. Tills myggorna bestämde sig för att ha årsmöte precis vid vår stuga. Invasion! Herreminjävlaguuuud! Det var ju inte en mygga där. Let´s just leave it there. Blä. Meningsfulla djur dom där myggorna.

Förresten, ni har väl inte missat årets mål? Pärlan som Linus drog till med förra omgången. Jääävlar säger jag bara. Idag är det dags igen då vi tar emot Landskrona hemma på Söderstadion. Bara att hoppas att flera såna här blixtar slår ner då. Se och njut!



Och ja, jag ska droppa bomben. Snart. Det lovar jag.

Fred.




A Part of your mind
Postat av: Hanna

Smal du blivit Nemo!!

2010-06-27 • 19:39:34
URL: http://enhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRUUUUN!

2010-06-27 • 21:28:03

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0