Onsdag.

2010-06-02 • 12:09:13
Ny dag. So what? Exakt samma tankar. Samma hjärnspöken. Samma ångest. Samma rädsla. Samma skräck. Jag måste ut i solen och försöka koppla bort allt. Dom som varit med om liknande säger att det blir bättre efter ett tag. Efter några dagar/veckor. Men det tror jag inte på. Jag tror att det blir värre. Jag försöker vara optimistist men det är svårt. Allt känns bara så jävla hopplöst och förjävligt just nu. Jag känner mig bara så jävla klantig och misslyckad. Usch vilket patetiskt självömkande surr jag bjuder på just nu men det är fan sant. Sällan tidigare har jag känt mig så meningslös och kass som just nu. Det är fan hårda tider. For real. Väck mig någon, snälla..


Tur att solen skiner iaf. Nu blir det det gym och sen runthängande i vackra soliga Sthlm all fucking day.

A Part of your mind
Postat av: T

Har varit väldigt nere själv ett tag men man måste försöka se till allt positivt som kommer att hända, t ex du ska ju snart åka igen till SB, d kommer bli en jävligt lovley time eller hur :) Eftersom att jag inte vet avrför du e så nere e d svårt att hjälpa dej helt men försök atttänka positivt och se framåt. D kommer att bli bättre ge d bara lite tid! See You at DGV in August :)



Massa hoppas du mår bättre snart kramar

2010-06-02 • 16:08:13
Postat av: Jenny

keep smiling:)!!! vær glaad!:)

2010-06-02 • 19:40:21
Postat av: Angelica

Jag har ingen aning om vad det handlar om, men kämpa på Nemo! Hoppas verkligen att det löser sig för dig snart.

2010-06-02 • 22:02:34
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

HIV?

2010-06-03 • 01:07:06

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0