My world.

2010-06-04 • 15:13:54
Grejen är som följer. Ni som inte vet vad som har hänt har INGEN aning om vad som har hänt. Det säger ju sig självt. Men då tycker jag faktiskt inte att ni kan uttala er heller. Det har hänt en jävligt allvarlig sak. Ingen jävla bagatell. Så sluta uttala er då. Saken som har hänt är helt livspåverkande på min del. Det är ingen jävla "Hej, jag heter Nemo, detta är min blogg, nu är det synd om mig igen"-grej. Nej, detta är allvar. På riktigt. Bara så ni vet. Och nej, jag kan tyvärr inte skriva vad det handlar om här i bloggen. Det är helt omöjligt. Ni som vet vad det handlar om förstår mig. Ni andra blir bara mer nyfikna. Förlåt för det. Men detta är mitt liv och mina val.

Men en sak kan jag säga till er. Jag kommer att berätta om allt inom sinom tid. När tiden är mogen. Då får ni veta precis allt.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Har du hiv?

2010-06-04 • 15:52:51
Postat av: Nemo

Nej. Det har inte med någon sjukdom att göra.

2010-06-04 • 16:22:44

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0