Midsommar.

2010-06-25 • 11:27:58
Som ni säkert förstår så har jag någonting i görningen. Vad tänker jag inte säga.. Ni får gärna spekulera men ur mig får ni inte ett knyst. Inte just nu iaf. Men ja, som ni säkert redan förstått, jag är i Sverige igen. Och ja, jag har lite planer. Och ja, jag kommer berätta. Nästa vecka. Inte allt, men absolut lite grann.. Så ni iaf får ett hum om vad det handlar om.

Nu tänker jag dock koppla bort allt och åka tillsammans med goda vänner ut till Norrtälje. Väl i Norrtälje har Leos vän Chris landställe. Där ska vi och typ 30 pers till äta gott, dricka gott och bara ha det skönt. För en gångs skull en uppstyrd riktigt klassisk midsommar. Jag ser fram emot detta.

Jag sitter hemma hos A nu. Hon åker till Sunny Beach i morgon. Haha. Skön tajming. Precis när jag kommer hem så åker hon dit. Hon som bokade sin resa i huvudsak för min skull. Jag känner mig lite elak mot henne faktiskt men ja, hon förstår.

Nu ska jag göra mig snygg (nåväl, försöka iaf) och sen möta upp de andra.

Slaskar upp lite bilder från mina sista dagar i Sunny Beach där ja, hör och häpna, Leo gjorde ett oväntat gästspel helt plötsligt. Ja, han bara gled in och överraskade mig där nere. Haha. Tror ni jag blev glad och chockad eller? Skapligt!





Trevlig Midsommar mina vänner!

A Part of your mind
Postat av: A

Klart jag förstår. Det vet du hjärtat. <3

2010-06-25 • 23:44:45

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0