Softa dagar. Softa livet.

2010-06-18 • 16:23:32
Först och främst. Ni som läser detta inlägg och tror att ni redan läst de.. think again. Typ uppdaterat de 5 ggr så. Just so you know!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ALLA VACKRA!


Basshunter kommer som sagt och spelar här på klubben live på Måndag. Och ja, myten om att han är välhängd är jävligt sann. Vi är nämligen bukisar så jag frågade tjejen i fråga och hon sa "Ja Nemo, där ligger du i lä". Det kändes väldigt bra.. Nja.

Jag minns när Filip och Fredrik skulle disskutera vilka kändisar som dom trodde var välhängda. Och när dom kom in på Basshunter var dom rörande överrens om att han MÅSTE ha stor balle. Så när jag sedan var på inspelningen av Boston Tea Party så var jag bara tvungen att säga till dom att han faktiskt ÄR precis så välhängd som dom trodde. Dom blev väldigt nöjda :)

Dom har även disskuterat i något annat av deras program vilka kända Svenska män som som tror gillar håriga vaginor. Dom gjorde till och med en lista på detta vill jag minnas. Och etta på den listan var Stefan Sundström. Jag skrattade HÖGT när jag såg detta. Varför? Just eftersom jag VET by fact att han älskar fitthår. Haha. Stefan är ju nämligen en god vän till familjen tillika min mammas ex.. Och hon har berättat att han ÄLSKADE kroppshår. Han i princip förbjöd henne att raka något på sin kropp. Iofs älskar min vänsterlagda superekologiska natur-mamma också kroppshår.. Så hon hade ju inte rakat sig ändå i vilket fall. But still :)

Så detta var jag ju självklart också tvungen att berätta för Filip och Fredrik. Dom garvade som fan. Haha :)



Och ja, jag kan utan att överdriva säga att säkert lyssnat på Eminem & Rihanna låten 50 ggr om dagen senaste dagarna. Den är så bra att... Ja, jag vet inte vad. Så klockren. Så komplett. Jag orkar fan inte :) SIIIICK!

I ärlighetens namn så finns det faktiskt några riktiga guldkorn från nya plattan. Om man bortser från Pink-featen så är egentligen ALLA feat-låtar på plattan heeelt sjuka.. Slaskar upp några länkar för er som inte orkat ladda ner skiten:




Även albumets enda Dre-producerade spår är sjuuukt feet! Ni vet hur mkt jag predikat om att han borde fimpa Dre totalt efter jag anser att doktorn är slut... Men detta är sjukt bra! Riktigt bra och väl proddat! Det är FAN så mkt bättre när Dre ger Em ETT mongotungt beat istället för 10 halvkassa... Kör vidare på de boys:



Avslutningsvis så slaskar jag upp en bild på mig och min norska tjej som jag varit med nu i 4-5 dagar. Skitsöt och sjukt charmig verkligen. Hur mysig som helst. Hon åkte visserligen hem igår men ja, that´s life:


A Part of your mind
Postat av: ida

haha oväntat att du skulle hitta en norska :)

2010-06-18 • 19:45:32
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0