Har jag inte rätt?

2010-06-26 • 19:34:55
Ganska ofta så ser man ju en relativt ful kille (eller ja, medioker kille) med en snygg tjej. Sånt sker väldigt ofta och det är inte minst jag själv ett levande exempel/bevis på. Att en ganska medioker kille utseendemässigt kan få pangbrudar om man verkligen ger sig fan på det. Men låt oss vända på det hela för en sekund...

För hur ofta ser man egentligen en riktigt jävla snygg kille med en ful tjej? När man tänker på det så ser man fan ALDRIG det. Är det inte så?

Tyckte bara tanken var lite fascinerande och ganska intressant...

A Part of your mind
Postat av: Valentin

Hàr i italien sà ser jag det ganska ofta. Fast det àr alltid svarta vàltrànade màn, med feta fula italienska kvinnor. Tragiskt...



Snygga killar som ligger med fula brutar àr ju allt annat àn ovanligt. Men ska man ge upp ràttigheterna till att anvànda kuken fritt sà àr det bara f°r att skydda nàgot vackert, som man inte vill dela pà.

2010-06-26 • 22:52:44
Postat av: johanna

men du är ju inte ful för fem öre, så det exemplet&beviset sprack innan det ens hann tänkas :)

2010-06-27 • 01:06:25
Postat av: Valentin

Grattis johanna, du har vunnit KLAMYDIA! Bara att hämta ut ditt pris hos närmsta sunny beach säsongare =)

2010-06-27 • 09:37:25
Postat av: Nikki

I Norge ser man skit snygga killar med fula tjejer. Så där är det tvärtom.

2010-06-27 • 10:32:17
URL: http://finest.se/nikkilito
Postat av: johanna

valentin: är jag dum eller, för jag vet inte om jag fattar..?

2010-06-27 • 23:39:40
Postat av: Valentin

Vet inte faktiskt, var ganska trött när jag skrev det där. Såg det som mycket fyndigt vid författandet. Men måste erkänna att jag inte längre ser glansen. Gläds dock fortfarande åt det nästan pliktskyldiga initiativet du tog dig an i din kommentar. "Han ska allt veta att han duger" sött =)

2010-06-28 • 00:56:10
Postat av: johanna

jag tycker ju så.

hade jag inte tyckt det hade jag hållt käften, här finns inga pliktskyldiga kommentarer inte

2010-06-30 • 00:55:49
Postat av: Yezz

Inte så konstigt egentligen tycker jag ;D De flesta tjejer har 100 ggr enklare att bli snyggare än vad de egentligen är med smink, hår, kläder m.m. Killar har inte lika mycket att röra sig med.

2010-07-19 • 22:39:59
Postat av: ida

eh... du är allt annat än medioker lilla du

2010-08-08 • 10:56:04

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0