3 notiser.

2010-06-19 • 21:08:13
Nån som sett Fredde Granbergs nya Beck-parodi? Kommisarie Späck eller vad fan den nu heter... Av ren nyfikenhet. Var den något att ha eller? Kort recension, någon?

Och VARFÖR är de sådan jävla hysteri över de där satans brölloppet i Sverige? Vem fan bryr sig egentligen? Gör folk det verkligen? För jag kunde nog verkligen inte bry mig mindre...

Sist men inte minst: Idag har jag min första helt nyktra dag i detta pissland. Någonsin. Det känns annorlunda, konstigt men också jävligt bra. För en gångs skull får man vakna pigg och fräsh i morgon. Jag undrar hur det känns :)


God Kväll vänner!

A Part of your mind
Postat av: Kim

Ismen.....numera Gorillismen kickade soundtracket till filmen enligt deras blogg... De gynnar!

2010-06-20 • 11:01:02
Postat av: Anonym

Den är dålig! visst, lite smårolig, men inte så det räcker för en hel film.

Skulle va om man är övertrött och bakis, då kan den nog va helt ok ;)

2010-06-21 • 15:41:48
Postat av: Sean

Bröllopet var jävligt pampigt. Jävligt svenskt. Jävligt fint. En halv miljon människor intryckta runt vägarna. Grymt.

2010-06-21 • 20:38:29

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0