På återseende!

2010-07-02 • 22:32:28
Fan. Nu är det nära! 08.10 i morgon bitti sticker jag! Nu är det verkligen nervöst på riktigt. Shit shit shit alltså. Nu händer det. En månad i paradiset. En månad lyxliv. Som i en dröm. Som Sunny Beach fast en mkt finare, bättre, roligare och lyxigare version. Detta kommer bli så jävla sjukt. Det kommer bli ett minne för livet. Detta är verkligen stort. Kan inte riktigt greppa eller förstå det... Det kommer nog på riktigt när det väl drar igång. Först då lär gå upp för en vad som egentligen händer.

And as i told you a couple of times. Jag kommer inte ha tillgång till varken internet eller min mobil under denna månad.. Så att försöka nå mig during this month är nog ganska hopplöst. Dock kmr vi ha tillgång till en hus-telefon men ganska begränsad tillgång.. Så ni mina närmsta kommer nog få er ett samtal typ nån gång i veckan.. Men inte så mkt mer än så.

Men men.. Jag är säker på att ni överlever utan mig. Tänk på hur bra TV ni kommer få se i höst... Tänker ni på det så överlever ni nog denna månad :) Höhö!

Ha en fortsatt grym sommar nu mina vänner. För det ska fan jag ha iaf. Så hörs vi av när tiden är mogen. Håll ögonen öppna här i bloggen runt månadskiftet Juli/Augusti.. Då borde jag vara tillbaka :)

Många kramar
Yours truly

Nemo Hedén

A Part of your mind
Postat av: ?

http://kanal5.se/web/guest/sommarparty/-/artikel/av/b7xA/1097/4038560/1.0



Det måste ju bara vara det här programet :)

2010-07-03 • 02:10:30
Postat av: Måste vara detta?

http://kanal5.se/web/guest/sommarparty/-/artikel/av/b7xA/1097/4038560/1.0



Det här programmet måste det ju vara !

2010-07-03 • 02:11:52
Postat av: Anonym

Kungarna av Tylösand heter det och går på femman i höst

2010-07-05 • 11:28:13
Postat av: en från halmstad

http://kanal5.se/web/guest/program/-/artikel/av/b7xA/1097/4250593/1.0?imageId=4250582



oblygt snefött föl

2010-07-05 • 18:57:54
Postat av: Malin

Ska bli sjuukt soft att få se dej i en såpa som denna! Har aldrig längtat efter höst så mkt som nu!

Så många gånger jag önskat att jag hade haft ett kamerateam med mej till Sunny när du har varit i min närhet...

Att få folk att skratta & att lära ut hur man kryddar livet med lite extra ös, det är din grej=) / Ariels vän från Öret

2010-07-19 • 23:23:05

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0